w

Vogue Polska – najlepszą promocją magazynu okazał się RTM

Vogue okładka

Premiera pierwszego numeru kultowego magazynu Vogue za nami. Vogue to magazyn znany nie tylko z tego, że wartościowe treści pojawiają się tam dopiero po 50. stronie (bo wcześniej są reklamy). Reklama samego magazynu jakoś przeszła bez echa (pisaliśmy wcześniej o reklamie Vogue Polska i mobilnych kawiarenkach) , natomiast nie zawiedli internauci, którzy natychmiast po pojawieniu się magazynu na rynku stali się ekspertami od fotografii, oraz marki, które widząc nadarzającą się okazję, próbowały sił w Real Time Marketingu.

 

Vogue polska - najlepszą promocją magazynu okazał się rtm

Fotografia na okładce magazynu jest autorstwa Jurgena Tellera, autora uznanego w świecie mody i reklamy. Zdjęcie okazało się świetną inspiracją do przedstawienia własnych propozycji okładki Vogue Polska.

Zamglony Pałac Kultury z miejsca stał się obiektem żartów (zresztą ultra trafnych):

Marka Solgaz w żartobliwy sposób nawiązała do „krzywej wieży”:

 

Rowery Wavelo przedstawiły krakowską wariację tematu:

 

Coffedesk:

Garnizon Modlin:

Rynek nieruchomości w Lublinie też postanowił uszczknąć kawałek tortu:

Tak Oktawave chwali się, że serwis Vogue stoi na ich serwerach:

Elbląg ĄĘ:

Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie:

Pamiętajcie, to co znajduje się obok prestiżowego magazynu też nabiera prestiżu 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Vogue przywitał się z czytelnikami gorącą czekoladą w całej polsce

Vogue przywitał się z czytelnikami gorącą czekoladą w całej Polsce

Wizerunek pracodawcy

Programistów brakuje, ale wymagania pracodawców nie chcą spadać