Premiera pierwszego numeru kultowego magazynu Vogue za nami. Vogue to magazyn znany nie tylko z tego, że wartościowe treści pojawiają się tam dopiero po 50. stronie (bo wcześniej są reklamy). Reklama samego magazynu jakoś przeszła bez echa (pisaliśmy wcześniej o reklamie Vogue Polska i mobilnych kawiarenkach) , natomiast nie zawiedli internauci, którzy natychmiast po pojawieniu się magazynu na rynku stali się ekspertami od fotografii, oraz marki, które widząc nadarzającą się okazję, próbowały sił w Real Time Marketingu.
Fotografia na okładce magazynu jest autorstwa Jurgena Tellera, autora uznanego w świecie mody i reklamy. Zdjęcie okazało się świetną inspiracją do przedstawienia własnych propozycji okładki Vogue Polska.
Zamglony Pałac Kultury z miejsca stał się obiektem żartów (zresztą ultra trafnych):
Marka Solgaz w żartobliwy sposób nawiązała do „krzywej wieży”:
Tutaj zdjęcie jakie zrobił nasz fotograf kilka miesięcy temu. Powiedzieliśmy mu, że jest krzywe i odszedł. Podobno robi teraz karierę w prasie 😀@voguemagazine #vouge #voguepolska #voguepoland pic.twitter.com/LhCsNj3WvB
— SOLGAZ – polskie AGD (@SolgazPolska) 13 lutego 2018
Rowery Wavelo przedstawiły krakowską wariację tematu:
Hej, @voguemagazine – spodobała nam się wasza okładka, ale kilka elementów byśmy wymienili. Przesyłamy nasze poprawki. Prawda, że lepiej z #Wavelo i Krakowem w tle 😉?#vouge #voguepolska #voguepoland pic.twitter.com/CVPIFwghVz
— WAVELO (@WAVELO_ROWERY) 14 lutego 2018
Coffedesk:
Garnizon Modlin:
Rynek nieruchomości w Lublinie też postanowił uszczknąć kawałek tortu:
Tak Oktawave chwali się, że serwis Vogue stoi na ich serwerach:
Elbląg ĄĘ:
Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie:
Pamiętajcie, to co znajduje się obok prestiżowego magazynu też nabiera prestiżu 🙂