w

Współpraca, że łooo… Opcom dla marki Łowicz

Opcom logo

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na stronę www oraz obsługę kanałów social media dla marki Łowicz.

Poza stroną www, zrealizowaną w lipcu ubiegłego roku oraz cyklem filmów kulinarnych z przepisami, Opcom prowadzi działania marki na Facebooku. Obejmują one bieżącą strategię komunikacji z użytkownikami oraz content i wartościowe treści na profilu.

Agencja odpowiedzialna jest również za aktywacje i moderowanie kampanii, w tym tworzenie konkursów konsumenckich prowadzonych na profilu „Łowicz. Samo najlepsze”.

Umowa z Opcom podpisana została bezterminowo. Poprzednio marka Łowicz obsługiwana była w social media przez agencję faceADDICTED.

Dziadek-do-orzechów

Albert Stęclik, Tomasz Gębala i Konrad Helwig otwierają agencję kreatywną – Dziadek do orzechów

Facebook

Fanpage z branży motoryzacyjnej – Audi najbardziej lubiane, Mercedes najbardziej angażuje