w

180heartbeats + JUNG v MATT wzmacnia strukturę organizacyjną

180heartbeats + JUNG v MATT wzmacnia strukturę organizacyjną
Magdalena Kozanowska

Magdalena Kozanowska awansuje na stanowisko V-ce President, Chief Operations Officer & Partner, natomiast Radosław Smorga obejmuje pozycję Chief Growth Officer & Partner. Caliński, Gozdek, Sęk – w Executive Partners Team 180heartbeats + JUNG v MATT. Nową strukturą zarządza Marcin Gaworski.

Magdalena Kozanowska dotychczasowa Managing Director agencji od początku października 2022 objęła stanowisko V-ce President, Chief Operations Officer & Partner. W ramach nowych obowiązków Kozanowska jest odpowiedzialna za strategiczny rozwój usług, zarządzanie relacjami z klientami, a także operacyjne funkcjonowanie agencji. Jako Chief Operations Officer, optymalizuje procesy biznesowe oraz projektowe, dbając o najwyższą jakość świadczonych przez 180heartbeats + JUNG v MATT usług. W ramach Zarządu agencji wyznacza również cele strategiczne i formułuje plany biznesowe.

Radosław Smorga (wcześniej Business Development Director & Partner) w nowej roli Chief Growth Officer & Partner, jest odpowiedzialny za strategię rozwoju biznesu, jego kondycję i wzrost. Przewodzi pracom zespołów biznesowych, dbając o kompleksowe wykorzystanie kompetencji agencji w planowanych i realizowanych projektach. Smorga odpowiada także za budowanie relacji z wybranymi polskimi i zagranicznymi klientami. Ponadto wdraża strategiczne myślenie o poszerzaniu usług świadczonych przez 180heartbeats + JUNG v MATT.

Executive Partners Team w składzie Marcin Gaworski, Magdalena Kozanowska, Kamil Caliński, Agnieszka Gozdek, Michał Sęk oraz Radosław Smorga, to grupa ekspertów, którzy rozumieją dynamikę i potrzeby branży marketingowej. Szanowane na polskim rynku grono zarządzające agencją, zostało powołane z wieloletnich praktyków, którzy uzupełniają się w kompetencjach, a w ramach działań agencji wyróżniające się kreatywnością i skutecznością. Zarządzanie projektami agencyjnymi w takim składzie i formie daje szanse na kolejne sukcesy marek i kampanii, od momentu zdefiniowania strategicznych potrzeb marki, po finalne wdrożenia w rozmaitych punktach styku z produktem lub usługą. Jak zapowiada 180heartbeats + JUNG v MATT, to nie koniec zmian strukturalnych. Niebawem Executive Partners Team wzmocni się o nowego partnera, którego rolą będzie zarządzanie kompetencjami technologicznymi agencji oraz wdrażanie innowacji w marketingu.

Executive Partners Team 180heartbeats + JUNG v MATT tworzą:
Agnieszka Gozdek (STRATEGY DIRECTOR & PARTNER) – definiuje strategiczne kierunki rozwoju marek i ich komunikacji. Agnieszka odpowiada za zespoły strategii oraz social media.
Michał Sęk (EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR & PARTNER) – lider zespołów kreacji i designu, inspiruje, motywuje, odpowiada za jakość idei kreatywnych oraz ich egzekucję.
Kamil Caliński (CHIEF EVENTS OFFICER & PARTNER) – odpowiada za koncepcje i realizację usług z zakresu tworzenia doświadczeń dla marek. Dzięki spojrzeniu strategicznemu i kreatywnemu na każdy projekt, a także wyspecjalizowanemu zespołowi eventowemu, realizacje offline i online produkowane są pod jego okiem na najwyższym światowym poziomie (czego dowodem jest np. nominacja w globalnym konkursie BEA Awards).

Funkcję CEO niezmiennie piastuje Marcin Gaworski, który nową strukturę komentuje tak: “Zmiany są wpisane w działalność marketingową – kto nie idzie naprzód, ten się cofa. Zeszłoroczne nagrody, wygrane przetargi i tytuły – takie jak Agencja Roku 2022 KTR, Grand Prix w Effie czy Grand Prix YouTube Works, motywują nas do doskonalenia agencyjnej przyszłości. Kompleksowe podejście do klientów oraz partnerstwo z markami, które chcą wartościowych zmian w komunikacji z konsumentami, jest dla nas najistotniejsze. Executive Partners Team gwarantuje demokratyczne przedstawicielstwo każdej z agencyjnych specjalizacji w zarządzaniu, nie tylko komunikacją marek, ale też firmą. W 180 niezwykle cenimy sobie inkluzywność, wymianę kompetencji, jakość oraz kompleksowość działań. Jesteśmy otwarci na wzajemne spostrzeżenia i pomysły, bo współpraca pozwala nam tworzyć wyjątkowe kampanie już od piętnastu lat”. 


Marcin „Borkoś” Borkowski dołącza do GetHero

Rafał Ginko awansuje na stanowisko Head of Design w agencji Mobee Dick

Agnieszka Soczewka i Tomasz Sujka w LiquidThread

Paweł Tamioła PR Managerem we Flywheel

Paweł Tamioła we Flywheel

influencer marketing w 2023

Influencer marketing w 2023 roku. Jakie są prognozy?