Agencja 24/7 Communication rozpoczęła współpracę z Ambasadą Brytyjską w Polsce i Rządem Brytyjskim, w ramach której będzie odpowiadać za prowadzenie działań PR oraz Social Media wspierających edukację Polaków na temat regionalnych produktów brytyjskich oraz specjałów kuchni brytyjskiej. Działania prowadzone pod hasłem „Jedzenie jest GREAT” stanowią element międzynarodowej kampanii GREAT.
Głównym celem zainicjowanej w 2012 roku kampanii GREAT jest popularyzacja kultury i dziedzictwa narodowego Wielkiej Brytanii na całym świecie. W latach 2013-15 jednym z priorytetowych rynków dla kampanii GREAT jest Europa Środkowo-Wschodnia. Kampania jest realizowana pod patronatem Premiera Wielkiej Brytanii.
Projekt Food is GREAT skupia się na promocji regionalnych brytyjskich produktów m.in. serów, whisky, cydru czy owoców morza wśród polskich konsumentów i sprzedawców artykułów spożywczych.
– Cieszymy się, że po raz kolejny agencja będzie wspierać komunikację i promocję innego kraju w Polsce. Na stałe oprowadzimy działania dla Amerykańskiej Izby Handlowej natomiast w roku 2013 mieliśmy przyjemność realizować projekt dla Ambasady Królestwa Niderlandów. Teraz mamy okazję przybliżyć Polakom kulinarne bogactwo Wielkiej Brytanii – mówi Dirk Aarts Managing Partner 24/7 Communication.
Klient został pozyskany w drodze przetargu.
Źródło: mat. pras.