w

Cała Polska po sąsiedzku w nowej kampanii OLX

Cała polska po sąsiedzku
Cała Polska po sąsiedzku

Przesyłki OLX – cała Polska po sąsiedzku. Tak brzmi hasło nowej kampanii serwisu OLX.  Spoty są pierwszą odsłoną rocznej platformy komunikacji usługi przesyłek.

Social distancing, którego nauczyliśmy się przestrzegać w ostatnim roku jest ważny i zostanie z nami na dłużej, ale serwis OLX znalazł dobry sposób, by choć odrobinę zbliżyć do siebie ludzi.W rolę przewodnika po sąsiedzkich relacjach wciela się Janusz Chabior, którego użytkownicy OLXa mieli okazję oglądać już w poprzednich projektach marki. Poznajemy bohaterów kampanii z odległych od siebie miejsc, a lokalność podkreślono w spotach scenografią.Tak oto w najnowszej kampanii marki długowłosy, umuzykalniony mieszkaniec Jarocina kupuje przedmiot od otoczonej regionalnymi wzorami sąsiadki… z Łowicza, a warszawiak od marynarza z Gdyni.


– Lokalność i sąsiedzkość, z którą do tej pory kojarzony był serwis OLX, zostaje. Hasłem „Cała Polska po sąsiedzku” chcemy natomiast podkreślić, że sąsiadów, od których możemy kupić, lub którym możemy sprzedać przedmioty, mamy w całym kraju – mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. – Nie rezygnujemy też z tradycyjnego dla marki puszczania oka do widza, w czym pomaga nam Janusz Chabior.

Uruchomienie przesyłek OLX to zmiana dla skali biznesu, punkt przełomowy dla marki. Dlatego cofnęliśmy się do pierwszej kampanii OLX, czyli historii o sąsiedzkiej wymianie. Od razu było dla nas jasne, że trzeba to pokazać w szerokiej, ogólnopolskiej skali. Zależało nam, by platformę komunikacji budować właśnie w oparciu o dziedzictwo marki, a jednocześnie podnieść Polaków na duchu i pokazać, że mimo podziałów jest wiele międzyludzkich spraw, które nas łączą – podkreśla Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca agencji 180heartbeats + JUNG V MATT, która odpowiadała za koncept kreatywny kampanii.

Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Media zaplanował dom mediowy Media Concept. Spoty emitowane będą w telewizji i kanałach social mediowych marki.

Z badania „Relacja sąsiedzkie” CBOS – 2017 wynika, że kontakty z sąsiadami utrzymuje ⅓ Polaków. Do utrzymywania kontaktów towarzyskich, jak i świadczeniowych przynajmniej z niektórymi sąsiadami przyznaje się 33 procent badanych. Polacy w zdecydowanej większości (89%) nie unikają sąsiadów i kontaktów z nimi, ale jednocześnie większość badanych (65%) przyznaje, że utrzymuje dystans w relacjach sąsiedzkich. Ankietowani starają się zachowywać poprawne, ale jednocześnie niezbyt bliskie stosunki z sąsiadami. Tylko co dziesiąty spośród nich (10%) twierdzi, że unika jakichkolwiek kontaktów z sąsiadami.


Zobacz też:

 Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja 

Amazon vs Allegro- kto skorzysta na starciu gigantów?

Archetypy marki: sposób na nadanie marce większego znaczenia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Szybkość ładowania strony internetowej

4 proste zmiany, które mogą korzystnie wpłynąć na szybkość ładowania strony internetowej

Spersonalizowane reklamy reklama online

Jak spersonalizowane reklamy mogą pomóc rozwijać marketplace’y? RTB House publikuje insight dla specjalistów