Jak przekuć wadę w atut? Agencja reklamowa Boondoggle z Belgii pokazała to w najnowszej kampanii. Osoby wykorzystujące adblock zamiast pustych pól w miejscu bannerów zobaczyły komunikat: Jeśli masz dość blokowania irytujących reklam, dołącz do nas i rób takie, które przydadzą się innym.
Żeby przeprowadzić kampanię z użyciem adblocka, agencja musiała go obejść. Zaproszenia do współpracy pojawiły się na reklamach banerowych wyposażonych w plugin wykrywający obecność adblocka, które następnie opublikowano na największych belgijskich serwisach poświęconych reklamie. Każdy pracownik branży, który nie znosi efektów swojej pracy, mógł przeczytać „Blokujesz reklamy, choć pracujesz w reklamie? Więc możesz być osobą, której szukamy. Dołącz do nas i wspólnie twórzmy kampanie, które przydadzą się innym.” Kliknięcie w baner przenosiło na stronę z agencyjnymi ofertami pracy.
Szukasz pracy w marketingu? Zajrzyj tutaj>>
[podobne_praca]