W ramach współpracy zrealizuje m.in. pierwszą kampanię automatycznych kosiarek Husqvarna Automower® serii X-line. Wyposażone w GPS, samodzielnie ładują się i koszą przez całą dobę, niezależnie od pogody. W efekcie trawnik jest gęsty i doskonale wypielęgnowany, bez konieczności samodzielnego koszenia.
Husqvarna od 1995 roku produkuje kosiarki automatyczne i jest globalnym liderem. Od kilku lat buduje również tę kategorię produktową w Polsce. Największym wyzwaniem jest przede wszystkim zwiększenie świadomości tego rozwiązania w Polsce, zwłaszcza wśród właścicieli domów i ogrodów, ceniących nowoczesne technologie oraz design.
Kampania właśnie rusza. Jej hasło – “Z czasem możesz wszystko” ma przekonać konsumentów, że dzięki pracy Automowera, zyskają dodatkowy czas na inne zajęcia. Zaangażowano do niej Dominika Strzelca, ogrodnika znanego z TTV, oraz blogerów: Magdę Kogut-Wałęcką (Szczesliva.pl) i Macieja Mazurka (Zuch.media), którzy będą testować i dzielić się wrażeniami w swoich kanałach. Przygotowana została także specjalna strona WWW, na której ruszy konkurs konsumencki – w ramach nagrody setka uczestników otrzyma Automower do testów. Następnie testerzy, będą przez trzy miesiące relacjonować w mediach społecznościowych prace w ogrodzie z wykorzystaniem robota oraz ile dzięki temu zyskali czasu na różne lubiane przez siebie zajęcia.
Po stronie Husqvarny działania koordynuje Marcin Andrzejczyk, regional marketing manager CEE. W ramach 180heartbeats + JUNG v MATT dla Husqvarny pracują: Dominika Bell, senior account executive, Martin Winther, creative director & partner, Anna Klamecka, strategy planner, Adam Kręgielewski, digital strategist, Mateusz Żuchlewski, senior performance analyst oraz Patryk Siara, senior community manager, a ponadto wspiera ich team – art director Pablo Dominguez Agregan i senior copywriter Mateusz Gaca.