w

VML dla IKEA

Vml dla ikea

Agencja VML Poland będzie odpowiedzialna za planowanie i realizację projektów digitalowych oraz kampanii regionalnych dla IKEA Retail w Polsce. Drugim kluczowym partnerem marki w obszarze komunikacji marketingowej pozostaje Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która odpowiada za komunikację ATL. Nowy podział zadań będzie w pełni obowiązywał od sierpnia 2018 roku.

Agencja VML Poland zyskała wysokie noty w zeszłorocznym przetargu obejmującym przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych marki. Propozycja strategiczna VML Poland otrzymała jedną z najwyższych ocen i agencja zajęła wysokie, drugie miejsce.

Agencja VML Poland w postępowaniu przetargowym wykazała się zrozumieniem marki i strategicznym podejściem. Jestem przekonany, że wspólnie wypracujemy ciekawe propozycje i inspirujące działania komunikacyjne dla marki – komentuje Filip Fiedorow, Dyrektor Marketingu IKEA Retail w Polsce

Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która z sukcesem wdrożyła platformę kreatywną „Niech żyje dom”, nadal pozostaje odpowiedzialna za produkcje ATL-owe oraz wsparcie strategiczne w realizowanych kampaniach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Branding sensoryczny

Branding sensoryczny z Gatta

Agencja 180heartbeats + jung v matt wygrała przetarg na obsługę social media husqvarny

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na obsługę social media Husqvarny