W kampanii reklamowej Tymbarku znów rozbrzmiewają słowa słynnej piosenki Skaldów. Teraz z nowoczesnym wykonaniem Brodki, Króla, Igo i Miuosha. To właśnie oni nadali tej piosence nowe, muzyczne życie, tworząc z niej główny motyw kampanii. Każdy z muzyków wnosi do utworu swój unikatowy styl, co podkreślono w teledysku, w którym wykorzystano sztuczną inteligencję.
Marka Tymbark postanowiła przenieść swoje charakterystyczne symbole – kapsel i utwór Skaldów – do drugiej dekady XXI wieku. Kultowa piosenka „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” otrzymała zupełnie świeżą oprawę muzyczną i wizualną, a teledysk został wzbogacony najnowocześniejszymi technologiami, w tym AI.
Co więcej, zielony kapsel, znany klientom z zabawnych haseł, stał się teraz bramą do współczesności, umożliwiając użytkownikom skanującym go dostęp do aplikacji z materiałami wideo.
Tworzenie coverów piosenki „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” z udziałem znanych współczesnych artystów dla marki Tymbark to już tradycja. Tą kampanią kontynuujemy ją zgodnie z duchem roku 2023: wykorzystując najnowsze zdobycze technologiczne oraz sztuczną inteligencję. – mówi Izabela Wit, Deputy Creative Director DDB Warszawa. I dodaje – Współpraca z AI pokazała, że twórczość i kreatywność nie mają końca. Na bazie tych samych źródeł możemy uzyskać nieskończoną ilość wyników – gdzie każdy następny jest inny od poprzedniego. AI wnosi do projektu nową perspektywę i pozwala wyjść poza utarte szlaki.
To pierwszy przypadek wykorzystania AI na tak szeroką skalę w produkcji reklamowej (branded content) w Polsce.
Autorem kampanii jest agencja DDB Warszawa, której koncept kreatywny wcieliły w życie Televisor oraz Moon Films Warsaw.
Okres preprodukcji okazał się szczególnie ekscytujący i pracochłonny. Wspólnie spotkaliśmy się z Twórcami, przeprowadzając liczne testy AI. Uczyliśmy się jakie będziemy mieć możliwości pracy na planie i co przełoży się potem na efekt końcowy w post produkcji. – wspomina pracę przy projekcie Siasia Seyfried, Producentka Moon Films – To fascynujące doświadczenie otworzyło przed nami nieograniczone możliwości i inspiracje. Kocham nowe wyzwania, które skłaniają nas do wyjścia poza utarte schematy, rozszerzenia horyzontów i nauki nowych umiejętności.
Kampania z wykorzystaniem nowej wersji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” zaplanowana została wielokanałowo. Obejmie m.in. YouTube, Instagram, Facebooka, TikToka, Snaphata oraz działania z influencer marketingu.
CREDITS:
Media: Starcom
Dom Produkcyjny: Moon Films
Producentka Siasia Seyfried,
Kier Prod. Nela Niewiadomka,
Koordynatorka Monika Wzorek
Dźwięk: Juice Sound
Postprodukcja: Televisor
Reżyser: Krzysztof Grajper
Dop: Maciej Ryter
Making Of: Michał Tomasiczek
1ad: Cydor
Kier. Planu: Lewar
Steadicam: Marek Zajączkowski, Maciek Tomkow
Dron: Vojtech Pollak
Scenografia: Zuza Słomińska
Kostiumy: Andrzej Sobolewski, Charlotte Tomaszewska, Kasia Jabłońska
Makeup: Kasia Biały, Gustaw, Lucyna Szymańska, Agata Kozłowska
Montaż: Kuba Tomaszewicz
Kolor Korekcja: Piotr Sasim
Muzyka: Booking Artystów East Eventz, Produkcja Muzyczna Jakub Galiński, Dominik Trębski – Piwnica U Galińskiego
Foto: Kamil Zacharski
Retusz: Karolina Koza
Ddb Warszawa:
Dyrektor Kreatywny: Izabela Wit, Michał Krzyszkowski
Team Kreatywny: Magdalena Staszak-Zajdel, Dzmitry Vilchytski, Natalia Czuba
Strategia: Patrycja Dewor, Marcin Trzepla
Client Service: Aleksandra Gąsiorowska, Tomasz Sznajder
Innowacja: Michał Głowala, Lens That
Cpm: Dorota Musiał
Bsu: Kasia Kwiecińska
Korekta: Iwona Sobczak