w ,

TikTok x Biedronka #GangSwojaków

Tiktok x biedronka #gangswojaków

Tanecznym wyzwaniem Biedronka promuje na TikToku Gang Swojaków, czyli tegoroczną edycję słynnego Gangu. Przygotowana przez Wavemaker akcja Biedronki, poza poinformowaniem konsumentów o dostępności nowej serii pluszaków, zwraca też uwagę na zagrożone gatunki polskich zwierząt.

Na TikToku rusza niestandardowa kampania wspierająca Gang Swojaków Biedronki. Oparte na formacie #Hashtag Challenge taneczne wyzwanie promuje nową serię pluszaków. 

W tym roku większość Gangu Biedronki tworzą typowo polskie zwierzęta. Sześć z nich to tak zwane magiczne Swojaki: Bocian Bolek, Żółw Zenek, Sikorka Sonia, Raczek Romek, Meduza Milena i Wiewiórka Wiola. Kolejne sześć maskotek, to gatunki zwierząt w Polsce zagrożonych, które w Gangu reprezentują Żubr, Sóweczka, Wilk, Morświn, Jeż i Ryś. Te przytulanki mają bardziej realistyczny wygląd i to na nich koncentruje się Biedronka w komunikacji na TikToku. Razem z maskotkami promowane są także wyjątkowe przyrodnicze obszary Polski, w których występują powyższe gatunki. Chodzi o Góry Stołowe (Sóweczka), Słowiński Park Narodowy (Morświn) i Puszczę Białowieską (Żubr).

Na potrzeby wyzwania agencja Duda przygotowała specjalny remix piosenki „Gang Swojaków”. We współpracy z Lens That powstał z kolei filtr AR bazujący na trzech gestach. W zależności od pokazanego gestu (👍➡🌳 / ➡🏔️/ ✋➡🌊) użytkownikowi wyświetli się inna grafika – obrazująca jeden z trzech charakterystycznych regionów Polski i inna maskotka Biedronki będąca motywem przewodnim w tańcu. 

Do współpracy zaangażowano trzech popularnych influencerów. Każdy przygotował choreografię nawiązującą do ruchów jednego ze zwierząt. Influencerzy w kanałach własnych oraz w materiałach reklamowych klienta zachęcają swoją społeczność do podjęcia wyzwania Biedronki. 

Kampanię będą wspierać na TikToku reklamy w formie: Brand Premium, TopView oraz ODM. Za ich przygotowanie odpowiadały agencja Duda i Skivak.

Za pomysł, koordynację, współpracę z influencerami i nadzór kreatywny projektu oraz media odpowiada z kolei agencja Wavemaker.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

70% kupujących przez internet płaci za zakupy szybkim przelewem

70% kupujących przez internet płaci za zakupy szybkim przelewem

Agnieszka gozdek

Agnieszka Gozdek strategy director & partner w 180heartbeats + JUNG V MATT