w

Kultowe klapki w kultowym sklepie

Klapki kubota

Od poniedziałku 22 lutego 2021 r. na półkach sieci sklepów Biedronka będzie można znaleźć legendarne klapki Kubota. W ofercie znajdą się klapki basenowe w specjalnej cenie.

Promocja dotyczy dwóch modeli, męskich basenowych klapków Kubota Basic w kolorze czarnym i granatowym oraz damskich basenowych klapków Kubota Gel w kolorze różowym i miętowym. Promocyjna cena za parę obejmuje tylko produkty w sklepach Biedronki. Klapki Kubota Basic i Gel (model, który po raz pierwszy gości na półkach Biedronki) to gwarancja wysokiej jakości – nie są to typowe klapki basenowe na jeden sezon. Wręcz przeciwnie, będą sprawdzać się przez długi czas, zapewniając komfort i stabilność chodzenia.

Nasza współpraca z siecią sklepów Biedronka wciąż się rozwija. Kolejny raz na biedronkowych półkach udostępnimy nasze produkty. Kultowe klapki w kultowym sklepie – podkreśla Piotr Kwiatkowski, prezes i szef sprzedaży hurtowej w firmie Kubota. To, co łączy markę Kubota i sieć sklepów Biedronka to nie tylko długa – bo ponad 25-letnia – obecność na polskim rynku, ale i idee przyświecające naszym codziennym działaniom.

Każdego dnia oferujemy wysoką jakość produktów w bardzo przystępnej cenie, dopracowujemy wszystkie szczegóły, by nie zawieść naszych Klientów, a w końcu zmieniamy się, podobnie jak moda, by jak najlepiej spełniać oczekiwania osób, które, robiąc zakupy w naszych placówkach, obdarzyły nas zaufaniem – mówi Michał Kantorski, kupiec odpowiedzialny za kolekcję Kubota w sieci Biedronka.

Zalecamy pośpiech, klapki w Biedronce znikają zazwyczaj po jednym, dwóch dniach. Oczywiście wszystkich, którzy nie załapali się na promocję w Biedronce, zapraszamy do naszego sklepu www.kubotastore.pl. W ofercie mamy klapki dla każdego, na każdą okazję i na każdą kieszeń – dodaje Joanna Kwiatkowska, szefowa e-commerce.

Marka Kubota powstała w 1994 roku i od samego początku podbiła serca oraz stopy Polaków. Za sprawą oryginalnych, a jednocześnie klasycznych modeli klapków stała się
ważnym elementem naszej rodzimej popkultury. Marka została reaktywowana w 2018 r. i od tamtego czasu prężnie się rozwija. Obecnie w ofercie posiada kilkadziesiąt modeli klapków, skarpet i akcesoriów. W maju będzie miała miejsce premiera pierwszej, wyczekiwanej przez fanów kolekcji odzieży.

Produkty Kubota są częstym gościem w internetowych kanałach influencerów, klapki nosili m.in. influencerka beauty – Red Lipstick Monster, raper Tede, piosenkarka Margaret czy znany duet blogerów Make Life Harder. Od momentu reaktywacji współpracowaliśmy m.in. z Sony, MSI, Actimelem czy Netflixem, a to dopiero początek – w 2021 r. wielokrotnie zaskoczymy naszych fanów – mówi Alina Sztoch, szefowa marketingu firmy.

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pr w firmie

Każda firma powinna zadbać o PR. Taka inwestycja niesie bowiem za sobą wiele korzyści

Seth godin

To jest marketing, czyli zupełnie inne spojrzenie na kwestie sprzedaży. Czego można nauczyć się z książki Setha Godina?