w ,

Biedronka w segmencie premium?

Biedronka w segmencie premium?

Biedronki nikomu nie trzeba przedstawiać – portugalski dyskont, który w Polsce zrobił zawrotną karierę. 2200 sklepów, powiększająca się stale sieć współpracujących producentów. Oglądając ostatnie reklamy – przedstawiające producentów zaopartujących sklepy mamy wrażenie, że Biedronka staje się dyskontem premium 🙂

Graphic Designer, Robert Kwiatkowski na swoim profilu behance opracował koncepcję redesignu strony popularnej sieci dyskontów. Czy jest to dobra koncepcja przerobienia obecnego serwisu w kierunku segmentu premium? Oceńcie sami.

5

4

3

2

1

Źródło: behance.net

Beyonce, Garner i Rice walczą z płciowymi uprzedzeniami w kampanii „Ban Bossy”

Beyonce, Garner i Rice walczą z płciowymi uprzedzeniami w kampanii „Ban Bossy”

Cheil Polska wyróżniony w konkursie D&AD

Cheil Polska wyróżniony w konkursie D&AD