Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Cape Morris dla Muzeum Polskiej Wódki

Muzeum Polskiej Wódki, wyjątkowe miejsce na kulturalnej mapie Warszawy, podjęło współpracę z Cape Morris w ramach obsługi w zakresie działań promocyjnych i komunikacyjnych.

Dotychczas Cape Morris, agencja specjalizująca się w marketingu w wymiarze 360⁰, odpowiadała za promocję otwarcia Kina Muzeum Polskiej Wódki, które po zamknięciu słynnego Kina Praha stało się jedynym obiektem tego typu na warszawskiej Pradze.

Dodatkowo, Muzeum powierzyło agencji promocję oraz obsługę komunikacyjną przy okazji Pierwszych Urodzin Muzeum Polskiej Wódki, trzydniowego wydarzenia, odbywającego się w dniach 14-16 czerwca 2019 r.

Po stronie Cape Morris znalazło się przygotowanie informacji prasowych, artykułów sponsorskich, promocji w mediach społecznościowych oraz kampanii display.

Dodaj komentarz