Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Druga edycja kampanii rekrutacyjnej na Instagramie – praca marzeń od EF

Odkryj #3StanySkupienia z EF – ruszyła druga edycja kampanii Tester Wyjazdów Językowych.

EF Polska znów poszukuje chętnych do „pracy marzeń”. Po zeszłorocznym sukcesie kampanii pod hasłem „Zostań Testerem Wyjazdów Językowych”, oferującej wyjazd do Singapuru, EF rusza z kolejną edycją. Zwycięzca tegorocznej rekrutacji, trwającej pod hasłem „Odkryj #3Stany Skupienia” wyjedzie do USA. Kampania oparta przede wszystkim na influencer marketingu, prowadzona jest w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem YouTube oraz Instagram.

Tegoroczne hasło, czyli #3StanySkupienia nawiązuje do wyjazdu, jaki jest oferowany dla zwycięzcy rekrutacji. Tester Wyjazdów Językowych 2019 wybierze się w trwającą trzy tygodnie podróż po USA, gdzie odwiedzi miasta z trzech stanów: Nowy Jork, Boston i Miami. Cała wyprawa zostanie również oparta na określonych przez EF trzech stanach skupienia, czyli podróżowaniu, rozwoju i zabawie.
Co więcej, Tester może liczyć na miejscu na kurs języka angielskiego zakończony certyfikatem i pensję w wysokości 1000 dolarów. Jak w poprzedniej edycji jego praca będzie polegała na relacjonowaniu wyjazdu na kanale @efpolska na Instagramie.
Rekrutacja do drugiej edycji kampanii rozpoczęła się 27 maja i jej pierwszy etap potrwa do 23 czerwca. Kandydaci na stanowisko Testera Wyjazdów Językowych mogą aplikować za pomocą wiadomości prywatnych na Instagramie, gdzie prowadzona będzie komunikacja odnośnie zadań rekrutacyjnych.

Tester po raz drugi

Całość działań została wyprzedzona kampanią teaserową na kanałach EF Polska w social media oraz przy wsparciu znanych youtuberów takich jak Dymitr z Sprawdzam Jak oraz Małgorzata Heretyk, którzy nawiązali w swoich filmach do poznawania języków obcych oraz zachęcili do obserwowania profili social media EF Polska, gdzie wkrótce miały pojawić się wszelkie szczegóły odnośnie drugiej edycji Testera Wyjazdów Językowych.
Po starcie rekrutacji, jurorzy powołani do poszukiwania idealnego kandydata rozpoczęli komunikację opartą na odkrywaniu 3 Stanów Skupienia możliwych podczas wyjazdu do USA. Tegoroczne Jury, to dwójka topowych influencerów: Rafał Jonkisz (rafal_jonkisz) – mister Polski oraz Kinga Sawczuk (kompleksiara) – najbardziej popularna Polka na Tik Toku. Do grona Jury dołączył także ambasador z EF Polska: Dominik Bakuła (dominikbakula) i Karolina Chmielowiec (chmielowiec.ka) – zwyciężczyni ubiegłorocznej edycji. Co więcej, do kampanii zaproszono blisko 20 influencerów i micro-influecerów, odpowiedzialnych za promocję drugiej edycji i zachęcenia do wzięcia udziału w rekrutacji. Twórcy promują kampanię w dedykowanych, limitowanych bluzach z hasłem kampanii.

Rekrutacja przez Instagram

Kampania Tester Wyjazdów Językowych” przyniosła rok temu 8 500 nowych zgłoszeń i blisko 15 000 nowych followersów na profilu EF Polska na Instagramie. Wskaźnik wyszukiwania marki w przeglądarce wzrósł o 86%, a ilość rezerwacji o 60% w porównaniu do poprzedniego roku. Za kampanię, razem z Remarkable Ones i Social Leaders zostaliśmy także nagrodzeni brązowym Spinaczem. Dlatego zdecydowaliśmy o wystartowaniu w tym roku z drugą edycją, ale z nową i świeżą linią kreatywną – mówi Sylwia Rogalska, EF Education First.

Wykorzystanie direct message w przypadku młodej grupy docelowej okazuje się najbardziej efektywne, dzięki bezpośredniej komunikacji zaangażowanie uczestników znacznie wzrasta. Jako jedni z pierwszych zapoczątkowaliśmy format prowadzenia rekrutacji przez Instagram, a nasza autorska aplikacja umożliwia natychmiastowy kontakt z użytkownikami – mówi Jacek Jackowski, CEO Social Leaders.

Za realizację kampanii, tak jak w poprzednim roku odpowiadają dwie agencje: Social Leaders i Remarkable Ones. Za koncept kreatywny odpowiada Marta Krawczyk z Social Leaders, a za egzekucję i strategię działań z influencerami Izabela Józwowicz z Remarkable Ones.

W ramach kampanii powstał landing page oraz spot promujący kampanię w social media.

Odkryj #3StanySkupienia – Tester EF II edycja from Social Leaders on Vimeo.

EF Education First to międzynarodowa firma specjalizująca się w organizacji zagranicznych wyjazdów językowych, których celem jest połączenie podróży z poznawaniem języka i nowej kultury. Posiadają 612 biur i szkół w 114 krajach i regionach na całym świecie, oferując przełomowe możliwości edukacyjne, które zmieniają życie. EF od ponad 50 lat sprawia, że ludzie w różnym wieku, narodowości i środowiska mogą rozwinąć skrzydła i przeżyć niezapomnianą przygodę.

Remarkable Ones to agencja dedykująca swoje usługi komunikacyjne firmom z obszaru innowacyjnych technologii i startupom. Skupia się na najbardziej poszukiwanej przez innowacyjne firmy technologiczne usługach – efektywnej komunikacji z polskimi i zagranicznymi mediami, liderami opinii oraz skutecznych działaniach content marketingowych. Wśród klientów firmy są m.in. TomTom Telematics, Beesfund, Brainly, Versum, Immersion, InfoShare.

Social Leaders to agencja kreatywno-strategiczna, celująca przede wszystkim w nowoczesny design. Media społecznościowe mają opanowane do perfekcji, a ich limitem jest tylko wyobraźnia. Planują i realizują rozwiązania marek w Internecie poprzez skuteczną strategię komunikacji, znając wszystkie tajniki social ads. Pracowali z takimi firmami, jak: Deloitte, PKP Intercity, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, Robico.

Dodaj komentarz