w

Ciepła kampania wizerunkowa dla marki Bakuś

Ciepła kampania wizerunkowa dla marki bakuś

Ruszyła wizerunkowa kampania marki Bakuś, znajdującej się w portfolio Bakomy. Działania komunikacyjne pod hasłem „Są powody do dumy” bazują na spocie adresowanym do rodziców. Za przebieg kampanii w mediach odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Wzruszający spot reklamowy Bakusia wprowadza odbiorców w dziecięcy świat pełen radości, odkryć, zdobywania nowych umiejętności i dokonywania pierwszych samodzielnych wyborów. Podkreśla jak ważny jest okres dzieciństwa nie tylko dla najmłodszych, ale także dla ich rodziców. Reklama emitowana jest na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych, kanałach tematycznych z pakietów TVN, Polsatu, TVP, skierowanych zarówno do kobiet, jak i dzieci. Spoty są emitowane w wersjach 30 i 45 sekundowej.

Kampania w Internecie oparta jest o formaty video. Przy wybranych pozycjach na Player.tv pojawiają się pre-rolle. Wsparciem tych działań jest video mailing skierowany do mam. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Mityczne bestie zapraszają do odwiedzin

Mityczne bestie zapraszają do odwiedzin

Mosqi. To wprowadza na rynek nową markę

MOSQI.TO wprowadza na rynek nową markę