w

Steven Meisel dla Miu Miu: moda żyje w mieście

„Subjective Reality” to nazwa najnowszej kampanii marki Miu Miu ze zdjęciami autorstwa Stevena Meisela. Fotografie z pogranicza piktorialu i reportażu z ulic Nowego Jorku pokazują, jak współczesna moda stapia się z miejską tkanką.

Dziewczyny z fotografii obserwujemy w codziennych, prozaicznych sytuacjach – na przystanku autobusowym, czekające na przejściu dla pieszych lub spacerujące po mieście. Choć ich strój, fryzury i makijaże wyraźnie nawiązują do lat 70., zlewają się z tłumem anonimowych, współczesnych mieszkańców Nowego Jorku. W kampanii zamiast profesjonalnych modelek udział wzięły cztery wschodzące aktorki – Mia Goth, Maddison Brown, Hailey Gates i Stacy Martin.

Miu miu 2

Miu miu 3

Miu miu 4

Miu miu 5

Miu miu 6

Miu miu 7

Miu miu 1

Jakub zielecki creative directorem havas worldwide warsaw

Jakub Zielecki creative directorem Havas Worldwide Warsaw

Jak reklamować modę, czyli fashion week w social media

Jak reklamować modę, czyli Fashion Week w social media