w

Steven Meisel dla Miu Miu: moda żyje w mieście

steven meisel dla miu miu: moda żyje w mieście 1

„Subjective Reality” to nazwa najnowszej kampanii marki Miu Miu ze zdjęciami autorstwa Stevena Meisela. Fotografie z pogranicza piktorialu i reportażu z ulic Nowego Jorku pokazują, jak współczesna moda stapia się z miejską tkanką.

Dziewczyny z fotografii obserwujemy w codziennych, prozaicznych sytuacjach – na przystanku autobusowym, czekające na przejściu dla pieszych lub spacerujące po mieście. Choć ich strój, fryzury i makijaże wyraźnie nawiązują do lat 70., zlewają się z tłumem anonimowych, współczesnych mieszkańców Nowego Jorku. W kampanii zamiast profesjonalnych modelek udział wzięły cztery wschodzące aktorki – Mia Goth, Maddison Brown, Hailey Gates i Stacy Martin.

miu miu 2

miu miu 3

miu miu 4

miu miu 5

miu miu 6

miu miu 7

miu miu 1

Co myślisz?

jakub zielecki creative directorem havas worldwide warsaw 11

Jakub Zielecki creative directorem Havas Worldwide Warsaw

jak reklamować modę, czyli fashion week w social media 12

Jak reklamować modę, czyli Fashion Week w social media