w

Oliviero Toscani dla polskiej marki Roleski

Olivierotoscani_roleski_03_gallery_wide

Parada soczystych pomidorów, kleks musztardy na kanapce z kiełbasą i jaja skąpane w majonezie – takie widoki to standard w kampaniach popularnych dodatków kanapkowych. Najnowsza kampania marki Roleski to prawdziwa, estetyczna wolta w branży. Domową kuchnie i stół zastąpili modele i modelki w egzotycznych stylizacjach, sfotografowani przez Oliviera Toscaniego autora między innymi kampanii United Colors of Benetton.

12 postaci na zdjęciach to mieszkańcy „Królewskiej Republiki Roleski”, będący ambasadorami smakowych doznań przypisani do konkretnych produktów marki – majonezów, ketchupów, koncentratów czy sosów. każda z postaci ma swoje imię i funkcję w Republice Roleski.

Jej Prezydentem, Zwierzchnikiem Sił Zbrojnych fantazji jest Królowa Ketchupu – Katarzyna Wyśmienita, funkcję nadwornego Strażnika Przepisów pełni Małgorzata Kremowa – Królewna Majonezów, a Fryderyk łakomy, Hrabia Czerwonych Sosów, stoi na straży Królewskiego Grilla. Inspiracją do stworzenia kampanii miała być mityczna, grecka kraina Hyberborea, słynąca z niespotykanej harmonii. Kampania z udziałem gwiazdy fotografii kosztowała 5,5 miliona złotych.

Olivierotoscani_roleski_12_gallery_wide

Olivierotoscani_roleski_11_gallery_wide

Olivierotoscani_roleski_10_gallery_wide

Olivierotoscani_roleski_09_gallery_wide

Olivierotoscani_roleski_08_gallery_wide

Oliviero toscani

Olivierotoscani_roleski_06_gallery_wide

Oliviero toscani

Oliviero toscani

Olivierotoscani_roleski_03_gallery_wide

Olivierotoscani_roleski_01_gallery_wide

Olivierotoscani_roleski_02_gallery_wide

Roleski-reklama-bohaterowie-1

Roleski-reklama-bohaterowie-2

 

2 komentarze

    Kultowe reklamy: obama na prezydenta

    Kultowe reklamy: Obama na prezydenta

    Batman i moleskine łączą siły

    Batman i Moleskine łączą siły