Parada soczystych pomidorów, kleks musztardy na kanapce z kiełbasą i jaja skąpane w majonezie – takie widoki to standard w kampaniach popularnych dodatków kanapkowych. Najnowsza kampania marki Roleski to prawdziwa, estetyczna wolta w branży. Domową kuchnie i stół zastąpili modele i modelki w egzotycznych stylizacjach, sfotografowani przez Oliviera Toscaniego autora między innymi kampanii United Colors of Benetton.
12 postaci na zdjęciach to mieszkańcy „Królewskiej Republiki Roleski”, będący ambasadorami smakowych doznań przypisani do konkretnych produktów marki – majonezów, ketchupów, koncentratów czy sosów. każda z postaci ma swoje imię i funkcję w Republice Roleski.
Jej Prezydentem, Zwierzchnikiem Sił Zbrojnych fantazji jest Królowa Ketchupu – Katarzyna Wyśmienita, funkcję nadwornego Strażnika Przepisów pełni Małgorzata Kremowa – Królewna Majonezów, a Fryderyk łakomy, Hrabia Czerwonych Sosów, stoi na straży Królewskiego Grilla. Inspiracją do stworzenia kampanii miała być mityczna, grecka kraina Hyberborea, słynąca z niespotykanej harmonii. Kampania z udziałem gwiazdy fotografii kosztowała 5,5 miliona złotych.
2 komentarze