w ,

Content marketing w najnowszej kampanii LEGO DUPLO

Content marketing w najnowszej kampanii lego duplo

Ruszyła intensywna kampania content marketingowa LEGO DUPLO, którą na zlecenie LEGO Polska przygotował dom mediowy Carat Polska.

Dzieci najlepiej uczą się poprzez zabawę, a dzięki klockom LEGO DUPLO pomysłów na kreatywną zabawę nigdy im nie zabraknie. Dla LEGO DUPLO, serii produktów marki LEGO dla najmłodszych dzieci przeprowadzana jest kampania content marketigowa, w którą zaangażowani zostali blogerzy parentingowi m.in. Makóweczki, Blog Ojciec, Mamy Gadżety, Sroka O oraz Bakusiowo. Seria wspierana jest także ogólnopolskimi działaniami mediowymi.

Działania dla marki LEGO DUPLO są efektem przeprowadzonego przez Carat, autorskiego badania House of Loop. Badanie House of Loop, oprócz szeregu wyników ilościowych, wyłoniło główne konteksty oraz obszary, w których marka LEGO DUPLO pojawia się w Internecie oraz te, które ujawniły dla niej największy potencjał. Na tej podstawie mogliśmy zaproponować najefektywniejsze działania contentowe odpowiadające grupie docelowej – komentuje Adrian Serafin, Content Marketing Manager Carat Polska

Chcemy być obecni wszędzie tam, gdzie rodzice, a w szczególności mamy, szukają informacji o tym, co jest najlepsze dla ich dzieci. Obecnie takim miejscem jest przede wszystkim internet. Dzięki współpracy z blogerami chcemy przekonać rodziców, że zabawa klockami LEGO DUPLO, dzięki ich prostej i bezpiecznej konstrukcji, stanowi doskonałą formę rozwoju kreatywności, już od najmłodszych lat.

W ramach kampanii blogerzy otrzymają zestawy klocków LEGO DUPLO i będą mieli za zadanie ułożyć najbardziej kreatywne budowle, korzystając z jak najmniejszej liczby elementów. Najciekawsze propozycje zostaną ocenione i wybrane przez Internautów. Trzech najlepszych blogerów otrzyma zestawy LEGO DUPLO, które będą mogli rozdać swoim czytelnikom we własnych mini-konkursach – dodaje Krzysztof Kazanecki, Marketing Brand Manager w LEGO Polska, odpowiedzialny za markę LEGO DUPLO.

Dodatkowo w serwisach parentingowych i kobiecych pojawią się inspirujące artykuły i porady związane z tematyką rozwoju dzieci, które przybliżą czytelnikom m.in. pomysły kreatywnych zabaw pozytywnie wpływających na psychomotoryczny rozwój dzieci.

Działania content marketingowe wspierane są intensywną kampanią mediową w telewizji i internecie. W listopadzie rusza kampania telewizyjna, w której zastosowano 15’’ i 8’’’ spoty, które zostaną wyemitowane w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych m.in. Disney Junior, TVP ABC, MiniMini, Nickelodeon, BBC Cbeebies. Reklama online, wykorzystuje różne formaty reklamowe, które pojawią się na największych stronach ogólnopolskich i parentingowych oraz na serwisach growych (parenting.pl, mjakmama24.pl, edziecko.pl, miastodzieci.pl), prerole na Youtube oraz w serwisach VOD TVN Player i iPla.pl

LEGO DUPLO to źródło niekończącej się twórczej zabawy dla dzieci w wieku od 1,5 do 5 roku życia. Rodzic może obserwować, jak dziecko rozwija swoją wyobraźnię, doskonali zdolności motoryczne czy ćwiczy koncentrację, budując rozmaite budowle i modele, które podpowie mu fantazja. Klocki LEGO DUPLO są dwa razy większe od standardowych klocków LEGO i dzięki temu idealnie dopasowane do malutkich rączek. Z klocków LEGO DUPLO można zbudować domek, farmę ze zwierzątkami, cyrk, zamek królewski z rycerzami, można bawić się w wyścigi samochodowe, latać samolotem, jechać na wycieczkę do lasu czy opowiadać bajki Disneya.


  1. Jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. Bez wstydu. Nowa kampania Pomagam.pl
  2. Hej, chcesz coś z Avonu? Cleo – dołącza do grona Konsultantek
  3. Marka Dove zobowiązała się do nieużywania wizerunków wygenerowanych przez AI
Baby boomers & millennialsi – jak korzystają z urządzeń mobilnych?

Baby Boomers & Millennialsi – jak korzystają z urządzeń mobilnych?

Analiza wydatków reklamowych w mediach w iii kwartale 2015

Analiza wydatków reklamowych w mediach w III kwartale 2015