Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

DDB Warszawa w pełni zintegrowana agencja komunikacji z nową wizją i nowym logiem powraca do nazwy DDB

Z przyjemnością informujemy, że DDB, bo tak się znów nazywamy, razem z innymi rozsianymi po świecie agencjami naszej sieci, rozpoczyna nowy etap swojego rozwoju. Rozwijamy się oczywiście z myślą o naszych klientach, bo dla nich i dla wzrostu ich marek istniejemy.

ddb nowe logo

DDB to federacja najlepszych lokalnych agencji w wielu krajach. Nasza globalna CEO Wendy Clark, wybierając to co najlepsze w naszej sieci, zaproponowała nową wizję dla DDB, której symbolem jest nasze nowe logo. Wendy zanim została CEO DDB Worldwide, była szefem DDB North America, a wcześniej President, Sparkling Brands & Strategic Marketing w  Coca Coli, więc doskonale zna potrzeby klientów i siłę naszej agencji.

“W czasach, kiedy wszystko jest cyfrowe, digital nie istnieje jako oderwana dziedzina i nie istnieją tradycyjne media. Skoro nawet billboardy mogą być podłączone do Internetu, a ponad 80% konsumentów oglądając telewizję zagląda do laptopa lub smartfona, to podział na specjalizacje stracił sens. Dziś potrzebne są idee, które rozprzestrzeniają się i promieniują wszędzie, poczynając od posta na Facebook’u na YouTube video kończąc.” Szymon Gutkowski Managing Director DDB Warszawa.

To, co najważniejsze, czyli siła ludzkich emocji, pozostaje natomiast niezmienne. Naszą rolą było, jest i będzie znajdowanie właściwych emocji i nadanie im odpowiedniej skali. Stąd odwołanie w nowym logo do pierwszych założycieli agencji na czele z Billem Bernbachem. Dziś skalę emocjom nadajemy głównie w mediach cyfrowych często na małym ekranie komórki. Chcemy dawać klientom gwarancję łączenia głębokiego zrozumienia konsumentów z talentem kreatywnym oraz świeżą wiedzą o nowych mediach.” Paweł Kastory CEO DDB Group Polska

Odchodzimy od nazwy DDB&tribal, bo DDB w Warszawie jest dziś w pełni zintegrowaną agencją komunikacji. Zaczynamy od konsumenta, tworzymy Big Idea, rozwijamy program komunikacji we wszystkich kanałach dotarcia. Odbijając się od tego co niezmienne i wykorzystując wszystkie współczesne narzędzia, budujemy przyszłość marek.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *