Nikon Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową „JESTEM NIKON”, która obejmie telewizję, prasę oraz internet. Celem działań jest promocja aparatów serii COOLPIX oraz wzmocnienie świadomości marki Nikon jako producenta wysokiej klasy sprzętu fotograficznego. Kampania potrwa do końca sierpnia br.
Nowa kampania to kolejna odsłona międzynarodowych działań reklamowych „JESTEM NIKON”. W kreacjach wykorzystywane są wariacje głównego hasła, nawiązujące do emocji przeżywanych przez fotografujących i obrazujące sytuacje, w jakich aparaty kompaktowe, takie jak COOLPIX S3300 czy COOLPIX S6300 mogą towarzyszyć użytkownikom każdego dnia.
Kampania obejmie największe stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne. Spoty dostępne są na stronieYouTube.com/NikonPolska. Reklamy pojawią się także w prasie ogólnotematycznej i w internecie.
Komunikację przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt/Spree. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Spot reklamowy Nikon COOLPIX S3300:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QjqTFk5cviM&feature=youtu.be[/youtube]
Spot reklamowy Nikon COOLPIX S6300 :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=F_QVEFviNE0&feature=youtu.be[/youtube]
Żródło: nikon.pl