w

Dziadek do orzechów z kampanią dla Tarczyn

Marka Tarczyn przy współpracy z agencją Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią „Po miejscowemu” skierowaną do wszystkich fanów podróżowania i odkrywania ciekawych, lokalnych miejsc.

Kampania digitalowa marki Tarczyn polega na stworzeniu nietypowego przewodnika turystycznego po małych i nieznanych miejscach w Polsce. Cały przewodnik zostanie stworzony na podstawie zgłoszeń internautów i będzie widoczny w formie interaktywnej mapy, na stronie www.pomiejscowemu.pl. Aktywację przygotowała agencja Dziadek do orzechów, która jest odpowiedzialna za komunikację marki Tarczyn w digitalu.

Na stronie www.pomiejscowemu.pl użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie, w którym zadaniem jest dodanie do mapy pinezki z ciekawą lokalną miejscówką, opisanie jej i opcjonalnie dodanie zdjęcia. Konkurs będzie trwał sześć tygodni i będzie podzielony na trzy etapy, każdy z nich po dwa tygodnie. Do wygrania są kamery sportowe, vouchery turystyczne i aparaty fotograficzne. Dodatkowo, trzy najlepsze lokalne miejscówki znajdą się na kultowych zakrętkach produktów Tarczyn. Jury będzie brało pod uwagę oryginalność prac i ich aspekt kreatywny, dlatego im bardziej szalone i ciekawe zgłoszenia, tym lepiej!

Kampania jest komunikowana za pomocą mediów społecznościowych, kampanii display oraz w portalach podróżniczych. Do współpracy zostali zaproszeni także influencerzy podróżniczy, m.in. Łukasz Supergan, Mewa w locie i Świat Włóczykija.


Zobacz też:

Jak budować przewagę konkurencyjną sklepu internetowego?

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Storytelling przy tworzeniu prezentacji

Jak wykorzystać storytelling przy tworzeniu prezentacji i sprawić, by na długo zapadały w pamięć?

Natalia lenovo

Natalia Szroeder x Lenovo Yoga