Po wygranym przetargu, GONG (Group One) przygotował nową platformę komunikacyjną dla marki Castorama. Strategiczno-kreatywne działania ATL mają charakter długofalowy. W ramach działań przygotowano 15 i 30-sekundowe spoty, które będą emitowane w największych stacjach TV. Kampania Castoramy będzie inspirować do zmian w domu i najbliższym otoczeniu. Jednocześnie pokaże, że możemy samodzielnie i w prosty sposób to otoczenie zmienić.
Działania będą trwać przez cały rok i wspierać zaplanowaną strategię rozwoju Castorama na 2016 rok oraz utrwalać jej wizerunek jako sklepu, w którym jest wszystko co klienci potrzebują w zakresie każdego projektu budowy, remontu, urządzania, dekorowania i ogrodu od A do Z pod jednym dachem. Kampanię będzie można śledzić, m.in. w: TVP, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych. Koncepcję strategiczno-kreatywną przygotował GONG, za produkcję odpowiedzialne jest studio Papaya, postprodukcję Xantus, spoty wyreżyserował Kuba Michalczuk.
W pierwszej, marcowej odsłonie, można było zobaczyć:
– spot myjki Karcher – Jak zejść komuś z drogi?
– spot iglaków i kory – Jak się zakorzenić w nowym miejscu?
– spot paneli ogrodowych – Jak postawić na swoim?
Już wkrótce kolejne spoty.
[podobne_YouTube]