w

Jak wygląda sytuacja młodych na rynku pracy?

Jak wygląda sytuacja młodych na rynku pracy?

Praca w zespole, talent i nowatorskie pomysły – to najważniejsze kompetencje poszukiwane u kandydata na stanowisko w branży kreatywnej. Na kolejnym miejscu brane jest pod uwagę doświadczenie. SEE&SAY, inaczej targi pracy dla młodych twórców w przemysłach kreatywnych, odbywały się 22-23 stycznia 2016r.

Podczas wydarzenia uczestnicy wzięli udział m.in. w bezpłatnych konsultacjach portfolio w takich kategoriach jak design, ilustracja, reklama, fotografia, animacja/video, moda, creative writing, gry, muzyka/sound design, instalacje/wideoinstalacje, czy nowe technologie. Ponad 200 zgłoszeń, ponad 100 zakwalifikowanych uczestników, około 400 konsultacji i 30 ekspertów z branży przemysłów kreatywnych – tak wyglądał “speed dating” dla kreatywnych organizowany przez Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Według uczestników przegląd to przede wszystkim szansa na samorozwój i szybszą rekrutację. Dzięki ekspertom mogli rozwinąć swój warsztat w konkretnej dziedzinie oraz nawiązać wartościowe kontakty w branży. Wymarzone zatrudnienie dla młodych kreatywnych to współpraca z branżą na zasadzie zleceń i stosunku pracy.

Img_1157

Według przewodniczącego ekspertów, Wojciecha Dagiela: “See&Say jest wydarzeniem integrującym kreatywne środowisko profesjonalistów z młodymi twórcami, gdzie największe korzyści ze spotkania odnoszą uczestnicy, nawiązując relacje z potencjalnym pracodawcą chętnym do współpracy w przyszłości”.

Wyniki Przeglądu wykazały bardzo zróżnicowany stan przygotowania do zawodu reprezentowany przez uczestników, co potwierdza duże zapotrzebowanie na dodatkowe inicjatywy i wspieranie młodych twórców wchodzących na rynek pracy. Oprócz konsultacji odbyła się seria wykładów o kreatywności, warsztaty, pokazy reklam oraz wernisaż najlepszych prac z przeglądu portfolio.
IV edycja See&Say odbędzie się 18-19 listopada 2016 w Narodowym Instytucie Audiowizualnym.

[podobne_reklama]

Gong przygotował nową platformę komunikacyjną dla castoramy

GONG przygotował nową platformę komunikacyjną dla Castoramy

Hypercrew wygrała przetarg na budżet działań social mediowych marki zelmer

hyperCREW wygrała przetarg na budżet działań social mediowych marki Zelmer