w

Haribo wybrało agencję do obsługi social media

Haribo

Agencja interaktywna NuOrder wygrała przetarg na pełną obsługę social media marki Haribo. Do zadań agencji należy opracowanie strategii marketingowej, prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie, współpraca z Influencerami oraz realizacja kampanii mediowej, wspierającej działania organiczne.

NuOrder jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji w social media na 2020 rok, której celem jest budowa świadomości marki, komunikacja jej wymiarów i wartości. Zgodnie z założeniami wypracowanymi przez agencję, komunikacja opiera się o wysokiej jakości posty – nietuzinkowe, sensoryczne kreacje, budujące świat Haribo. Agencja odpowiada także za całoroczne działania mediowe w digitalu (Facebook, Instagram), których celem jest dobudowanie zasięgów do flightów TV, pozyskanie fanów. NuOrder kompleksowo obsługuje także współpracę z Influencerami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zwyczaje zakupowe polaków w czasie koronawirusa

Jak zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków w czasie koronawirusa? Raport Nielsen

Serwisy streamingowe

Netflix,Disney+ Hulu – serwisy streamingowe podczas pandemii koronawirusa