w

 Havas PR Warsaw dla IKEA

Chatbot ikea

IKEA Centres rozstrzygnęła postępowania przetargowe dotyczące obsługi komunikacyjnej warszawskiego centrum handlowego Wola Park.

Obsługa w zakresie Public Relations została powierzona agencji Havas PR Warsaw i rozpoczęła się od września 2018 roku. W ramach współpracy, Havas PR Warsaw opracuje nową strategię komunikacji centrum, zajmie się relacjami z mediami, bieżącym wsparciem komunikacyjnym Centrum Handlowego oraz wsparciem w realizowanych przez Wola Park projektach. Zamknięty przetarg na obsługę PR w Wola Parku  IKEA Centres rozpoczęła czerwcu br. Do udziału zostali zaproszeni – Agencja Beyond PR – dotychczasowy partner Wola Parku oraz Garden of Words, PR Inspiration, Havas PR Warsaw, Valkea, About Marketing & Communication, Questia PR oraz Personal PR

W obszarze mediów społecznościowych, obsługą Wola Park zajmie się Agencja Warszawa, która wygrała również przetarg na agencję kreatywną dla trzech centrów handlowych IKEA Centres – Wola Park, Port Łódź oraz Park Handlowy Matarnia. Nowa agencja rozpoczęła współpracę z Wola Parkiem również od września 2018 roku. Do zadań agencji będzie należeć opracowanie nowej strategii obecności centrum handlowego Wola Park w mediach społecznościowych oraz efektywne prowadzenie profili na Facebooku oraz Instagramie.

Rozpoczynamy nowy etap w działalności Centrum Handlowego Wola Park, stąd też decyzja o przetargu i wyborze nowych partnerów, z którymi będziemy współpracować w obszarze komunikacji. Wierzę, że poradzą sobie z różnymi wyzwaniami, przed którymi obecnie stoimy – powiedziała Kamila Popławska-Bernatowicz – Marketing Manager Centrum Handlowego Wola Park.

 

Kultowa reklama IKEA – Lampa doczekała się sequela

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Świeża bazylia

Świeża Bazylia i El Padre partnerami Kongresu 590

4. Fun. Tv-logo

4fun Media rozszerza działalność i zajmować się będzie… produkcją i wykańczaniem tkanin