Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Kultowa reklama IKEA – Lampa doczekała się sequela

To jedna z najlepszych reklam wszechczasów. Reklama, która porusza emocje i sprawia, że zupełnie inaczej patrzymy na otaczającą nas rzeczywistość.

Pierwsza wersja reklamy powstała 16 lat temu w agencji Crispin Porter + Bogusky w reżyserii Spika Jonze’a i dokładnie odpowiadała swoim czasom.

“Wielu z was czuje smutek z powodu tej lampy. To dlatego, że jesteście stuknięci. Ta lampa nie ma uczuć, a nowa jest o wiele lepsza”.

 

I część druga. Reklama, która wyprodukowana została w tym roku i właśnie została opublikowana w Kanadzie. Sami zobaczcie, jak przez te 12 lat zmieniły nasze przyzwyczajenia, podejście do zakupów i trendy zero waste home.

“Many of you feel happy for this lamp. That’s not crazy. Reusing things is much better.”

 

zobacz też:

kampania hans memling sąd ostateczny tofu studio

Spot promujący „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga

Pięćdziesięciosekundowy spot poświęcony Sądowi Ostatecznemu Hansa Memlinga można obejrzeć już na w mediach społecznościowych i na profilu MNG na Youtube. 17 października 2018 roku w kinie Helios w gdańskim Forum odbył się premierowy pokaz filmu.

kampania hans memling sąd ostateczny tofu studio

kampania hans memling sąd ostateczny tofu studio

kampania hans memling sąd ostateczny

kampania hans memling sąd ostateczny tofu studio

kampania hans memling sąd ostateczny tofu studio

Film jest rozwinięciem koncepcji promowania Sądu Ostatecznego Memlinga, które TOFU Studio rozpoczęło na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku w ubiegłym roku.

czytaj:   #WonderfulEveryday [kampania IKEA]

Mamy nadzieję, że spot wzbudzi tyle samo emocji, dyskusji i opinii, co ubiegłoroczne plakaty, na których złota kula, wzięta wprost z obrazu,
ostała zlokalizowana w najbardziej rozpoznawalnych miejscach Gdańska.

Przedstawiamy zespół, który zrealizował film
Scenariusz: Daniel Naborowski
Reżyser: Adam Chyliński
Scenopis: Daniel Naborowski & Adam Chyliński
Storyboard: Adam Chyliński
Operator: Matusz Macur
Zdjęcia: Armada Films&AeroLab
Aktorka: Berenika Godlewska
3D: ASTRO TOFU Studio
Make up: Agnieszka Wolska
Kolorkorekcja: Adam Chyliński
Montaż: Adam Chyliński
Muzyka: Stefan Wesołowski
Wokaliści:
Aleksandra Zawada, Paweł Zawada, Maja Siemińska, Stefan Wesołowski
Dźwięk: Piotr Kaliński
Konsultacje: Małgorzata Posadzka
Project managment: Daniel Naborowski
Produkcja: TOFU Studio
Klient: Muzeum Narodowe w Gdańsku

czytaj:   Syryjskie mieszkanie na 25 m2. Kampania społeczna Ikea

rak'n'roll kampania cycki

Każde cycki są fajne – nieważne jaki mają kształt, ważne, by były zdrowe

Rak’n’Roll startuje z kampanią społeczną zachęcającą do badania swoich cycków!

Polki nie badają piersi! Boją się wyniku, ale też wstydzą się swoich cycków!* W zmianie nastawienia do tego tematu pomoże im zupełnie nowy produkt – żel dopasowany do każdego kształtu piersi, którego wystarczy użyć raz w roku oraz nowy BOT o nazwie „BOOBlabla” dostępny na Messengerze. Dzięki niemu, Polki w prosty sposób będą mogły umówić się na dofinansowane badanie USG piersi w gabinetach w całej Polsce.

W Dzień Zdrowia Piersi Fundacja Rak’n’Roll startuje z nową kampanią „Coś do nich mam!”. Skupia się w niej na potwierdzaniu zdrowia piersi i namawia do dbania o swoje cycki, na takiej samej zasadzie jak w przypadku pielęgnacji paznokci czy cery. Zdaniem organizatorów akcji badanie USG piersi powinno być takim samym kobiecym rytuałem jak wizyta
u kosmetyczki.

KAMPANIA – umów się już dzisiaj na badanie USG piersi!

rak'n'roll

Tak niestandardowe podejście do komunikacji było możliwe dzięki autorskiemu opracowaniu a następnie przygotowaniu wielkiej premiery zupełnie wyjątkowego na polskim rynku produktu – żelu, którego wystarczy użyć raz w roku, aby zachować piękno i potwierdzić zdrowie swoich piersi. Produkt miał być dopasowany do każdego kształtu piersi – zezowatych, sterczących, trójkątnych… a nawet silikonowych! Ten cudowny produkt to nic innego jak żel do USG. Ten sam, którego lekarz używa podczas każdego badania!
Koncepcja spodobała się licznym gwiazdom i influencerkom, które miały na tyle odwagi, by… pokazać swoje cycki. Co więcej, mając na myśli swój biust, odważnie wypowiedzieć dwuznaczne hasło kampanii „Coś do nich mam”.

Kampania odbywa się głównie w Internecie a jej unikalność polega na nieoczywistej zabawie konwencją. Zainaugurowały ją liczne gwiazdy: Karolina Gilon, Ola Hamkało, Joanna Horodyńska, Joanna Jabłczyńska, Julia Kuczyńska (Maffashion), Daria Ładocha, Jessica Mercedes, Małgorzata Rozenek-Majdan, Zosia Ślotała, Julia Wieniawa, Barbara Wrońska, które za pomocą aplikacji dostępnej na Messengerze wybrały żele odpowiadające kształtom swoich piersi. 15 października, w dniu startu kampanii przypadającym na Dzień Zdrowia Piersi, pochwaliły się tym z całym światem na swoich kanałach social media. Dopiero w kolejnym kroku zdradziły, że żel tak naprawdę nie jest rewolucyjnym kosmetykiem a produktem stosowanym powszechnie w gabinetach, w których przeprowadza się USG piersi. Gwiazdy wspierając kampanię zachęciły swoje fanki do regularnego badania piersi.

czytaj:   Sainsbury's i Mog życzą wesołych świąt!

Kalendarz pełen notatek – fitness, spa, manicure, wizyta u kosmetyczki, czas aby dopisać tam datę badania USG. W ramach kampanii #CosDoNichMam na kobiety czeka 7 tysięcy badań USG dofinansowanych przez głównego partnera akcji AVON Kontra Rak Piersi. Umówić się na wizytę można za pośrednictwem facebookowej aplikacji Messenger lub telefonicznie od 15 października. Pełna lista gabinetów dostępna na stronie www.avonkontrarakpiersi.pl.

Aby wziąć udział w akcji i zapisać się na badanie należy w wyszukiwarce Messengera wyszukać użytkownika o nazwie „BOOBlabla” lub zeskanować poniższy QR kod. Następnie rozpocząć rozmowę i pójść w ślady celebrytek – dobrać żel dopasowany do swoich cycków. „BOOBlabla” pomoże skontaktować się z najbliższym Gabinetem z Różową Wstążką i zapisać się na dofinansowane USG piersi. Gabinety zlokalizowane są w całej Polsce, więc każdy powinien znaleźć adres idealny dla siebie.

Każde cycki są fajne – nieważne jaki mają kształt, ważne, by były zdrowe!

Badanie USG to jeden ze sposobów potwierdzenia zdrowia piersi u młodych kobiet. Jednak większość dziewczyn nie chodzi na USG. Powód? Okazuje się, że unikają regularnych badań, bo… boją się wyniku, wstydzą się i nie akceptują własnego biustu*. Trudno jest im też przełamać barierę i pójść na badanie po raz pierwszy.

W popularnej kulturze promowany jest tylko jeden, idealny kształt piersi – okrągłych, jędrnych i przede wszystkim pełnych. Tymczasem na przysłowiowej ulicy królują inne cycki
i wcale nie oznacza to, że są one gorsze. Niestety okazuje się, że większość Polek nie lubi swoich piersi, ba, są im zupełnie obojętne! Marząc o idealnym kształcie biustu zapominają, że mają fajne, w większości zdrowe i wbrew własnym kompleksom… piękne piersi.

czytaj:   Praca przez łóżko. Pornhub szuka dyrektora kreatywnego

Kobiety nieszczególnie też zajmują się swoimi cyckami – niechętnie je oglądają, nie wspominając już o dotykaniu ich. Już sama zmiana takiego zachowania mogłaby wywołać znaczącą różnicę – prowadziłaby do częstszego obcowania z nimi a w konsekwencji szybszego zauważenia ewentualnych niepożądanych zmian.

Polki traktują coroczne badanie USG jak niechciany obowiązek, o którym w ogóle nie chcą myśleć. Boją się wyniku, a ten u większości potwierdzi zdrowie! W tej kampanii celowo skupiamy się na zdrowiu piersi zamiast mówić o chorobie – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll. – Zwróćmy uwagę jakie emocje wzbudza w nas badanie, jeśli myślimy o nim jako potwierdzeniu zdrowia, a jakie gdy idziemy, by wykryć chorobę. Tego typu działania profilaktyczne powinny być elementem dbania o siebie, tak samo oczywistym
i przyjemnym jak wizyta u kosmetyczki. Badajmy piersi, by potwierdzić ich zdrowie – podkreśla.

Głównym partnerem akcji jest AVON Kontra Rak Piersi. Kampania została stworzona przez agencję DDB&Tribal przy współpracy z Facebook Creative Shop, Moodage, Big Picture, MessengerFox, Gutenberg Networks, Shootme Visual Artists i studiem Televisor, Warner Music Poland i Kayax.

*Raport „Badanie piersi”, maj 2017, przygotowany przez instytucję badawczą IzmałKowa

czytaj:   #WonderfulEveryday [kampania IKEA]

anja rubik sexedpl

Książka Anji Rubik #sexedpl trafi do 1000 polskich szkół

Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie”. Anja tworzyła kilkudniową pop-up szkołę,  w której zajęcia z edukacji seksualnej prowadzili najlepsi eksperci w Polsce.  Teraz W.A.B. i Anja Rubik zdecydowali się na przekazanie tysiąca egzemplarzy książki do szkół i placówek edukacyjnych.

„Mam głos i mogę coś z tym zrobić” – pisze we wstępie do swojej książki na temat edukacji seksualnej Anja Rubik.  Światowa gwiazda w przeciągu niespełna roku  od zainicjowania kampanii społecznej #sexedpl, złożonej z krótkich filmów, wydała wraz z Wydawnictwem W.A.B. podręcznik „#SEXEDPL.

czytaj:   Kiss kiss bang bang

Podręcznik adresowany jest nie tylko do młodych ludzi, ale również do ich rodziców i nauczycieli. Wypełniony merytoryczną wiedzą, uczy dorosłych, jak rozmawiać z dziećmi i młodzieżą o „tych” sprawach  – odpowiedzialnie, rzetelnie i bez powielania mitów. To doskonałe narzędzie  dla nauczycieli, którzy chcą prowadzić swobodną i mądrą komunikację  na temat seksu ze swoimi uczniami.

Podczas pracy nad podręcznikiem „#SEXEDPL” Anja Rubik zaprosiła  do współpracy najlepszych profesjonalistów w Polsce – edukatorki i edukatorów, terapeutki i terapeutów, lekarki i lekarzy, aktywistki i aktywistów. Efektem ich działania jest książka ciekawa, prawdziwa, pełna merytorycznej wiedzy, a także piękna graficznie. Co istotne, podręcznik autorstwa znanej modelki jest projektem non-profit. Zarówno Anja Rubik, jak i Wydawnictwo W.A.B. zrezygnowali z zysków ze sprzedaży książki, które zostaną przekazane na rzecz Fundacji #SEXEDPL.

czytaj:   Minionkowy żółty, a może starbucksowy zielony? Jak zmienić kolor w produkt, czyli magia Pantone

Przypominamy, że tysiąc książek trafi do tych nauczycieli i edukatorów, którzy zgłoszą się do projektu jako pierwsi.

Zachęcamy do wypełnienia formularza tutaj: https://bit.ly/2RlFedV

chujowa pani domu blog

Chujowa Pani Domu z oficjalnym blogiem

czytaj:   Wszyscy jesteśmy smutnymi autobusami

Z początkiem października Magdalena Kostyszyn, autorka profilu Chujowa Pani Domu, poszerzyła swoją działalność o blog tematyczny.

„Blog to kolejna platforma – po profilach na Facebooku i Instagramie – którą razem z moją społecznością chcę rozwijać. O ile w mediach społecznościowych skupiam się na krótkich formach, komunikatach obrazkowych i udostępnianiu treści przesyłanych przez czytelników, o tyle na blogu chcę postawić na dłuższe, autorskie treści” – mówi Magdalena.

chujowa pani domu blog

Serwis skierowany jest głównie do największej grupy docelowej blogerki, czyli kobiet w wieku 25-44, dlatego content tworzony będzie głównie pod kątem potrzeb tej grupy targetowej. Na blogu znajdą się treści dotyczące szeroko pojmowanej kobiecości: macierzyństwa, związków, kariery, w tym także sekcja promująca kobiece biznesy oraz artystyczne działania czytelników.

Równolegle z blogiem powstaje również oficjalny sklep, w którym do kupienia będą kubki, koszulki oraz inne gadżety sygnowane logo ChPD.

czytaj:   Ikea na Halloween

www.chujowapanidomu.pl

 

 

uber eats, murakami ksiażka

Haruki Murakami x Uber Eats

Już 11 października Uber po raz pierwszy na świecie dostarczy książki. W aplikacji Uber Eats będzie można zamówić najnowszą powieść Harukiego Murakamiego, japońskiego prozaika, wielokrotnie nominowanego do literackiej nagrody Nobla, jednego z najbardziej znanych na świecie pisarzy.

Książka będzie dostępna w aplikacji przed wprowadzeniem jej do oficjalnej sprzedaży w księgarniach i będzie kosztowała symboliczną złotówkę.

czytaj:   Kiss kiss bang bang

Film przedstawiający działanie:

Łącznie pół tysiąca egzemplarzy powieści „Śmierć Komandora. Pojawia się idea” (Tom I) będzie można zamówić w Warszawie wraz z daniami z wybranych restauracji oferujących kuchnię japońską. Książkę za złotówkę będzie można dodać do każdego zamówienia na etapie wyboru dodatku. To właśnie polscy użytkownicy aplikacji Uber Eats, jako pierwsi na świecie, będą mogli skorzystać z tego wyjątkowego i innowacyjnego sposobu dostawy książek. Najnowszy Murakami zostanie dostarczony przez dostawcę wraz z zamówionym posiłkiem. Książki będą dostępne do wyczerpania zapasów.

czytaj:   Dziewczyna, która zapamiętała cały katalog IKEA

Uber Eats x Wydawnictwo Muza 2 murakami śmierć komandra

Śmierć Komandora”, mimo że zamawiana jako dodatek, będzie z pewnością stanowiła danie główne dla rzeszy wiernych fanów pisarza. Na nową powieść Murakamiego czekali oni aż pięć długich lat. Realistyczna narracja stopniowo przeplata się z surrealistycznymi wątkami, a fabułę zaludniają niezwykłe postaci, które uosabiają symbole, idee i metafory. Mistrz z lekkością kreśli niezwykłe wizerunki swoich bohaterów, subtelnie podważając granicę między marzeniem i rzeczywistością.

czytaj:   Ikea nie wykorzystuje drewna z Puszczy Białowieskiej - oświadczenie

Do księgarń książka trafi 17 października.

Akcja jest organizowana przez Wydawnictwo Muza i Uber Eats. Za kreację odpowiada agencja Business & Culture.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *