HUAWEI, globalny dostawca rozwiązań teleinformatycznych (ICT), nawiązał współpracę z hiszpańską ekstraklasą piłkarską – Liga de Fútbol Profesional (LFP). Wcześniej HUAWEI nawiązało współpracę z drużynami z niemieckiej Bundesligi – Borussią Dortmund (BVB), włoskiej Seria A – AC Milan oraz zespołem Wellington Phoenix z nowozelandzkiej ekstraklasy A-League.
W ramach zawartej umowy, w sezonie 2013-2014 HUAWEI będzie nie tylko partnerem technologicznym hiszpańskiej ekstraklasy – zrealizuje też szereg działań marketingowych promujących profesjonalną piłkę nożną na całym świecie. We wszystkich smartfonach HUAWEI dostępnych w Hiszpanii zainstalowana zostanie aplikacja, która pomoże fanom futbolu śledzić najbardziej aktualne informacje dotyczące LFP. Firma zorganizuje także serię letnich obozów piłkarskich, których uczestnicy doświadczą prawdziwych piłkarskich emocji i znanej na całym świecie hiszpańskiej kultury kibicowania. Aplikacja jest już dostępna w wybranych modelach smartfonów HUAWEI w Hiszpanii. Umowa pomiędzy HUAWEI i LFP przewiduje również wykorzystywanie marki LFP, wizerunku zawodników, a także maskotki ligi w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych prowadzonych przez HUAWEI na całym świecie.
„Nawiązanie współpracy z LFP to kolejny krok w realizacji kampanii wizerunkowej Make It Possible, która pokazuje, że można połączyć wiedzę i doświadczenie z nieograniczoną wyobraźnią, dzięki czemu marzenia i pragnienia dotychczas niemożliwe mogą stać się osiągalne. Kampania została zaprojektowana na podstawie badań oczekiwań i preferencji użytkowników, którzy oczekują od HUAWEI innowacyjnych, wyjątkowych a zarazem atrakcyjnych cenowo urządzeń – powiedział Jeff Liu. „Nawiązana właśnie współpraca łączy dwie najpopularniejsze marki w swoich dziedzinach, co w rozpoczętym niedawno sezonie ligowym w Hiszpanii, stwarza niezliczone możliwości dla obu firm” – dodał.
„Jako jedna z najlepszych lig zawodowej piłki nożnej na świecie jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z HUAWEI. Wierzymy, że partnerstwo zwiększy pasję kibiców i rozbudzi w nich jeszcze więcej emocji zarówno dla piłki nożnej, jak i najnowszych technologii” – powiedział Javier Fernando Sanz.
Hugo Sánchez Márquez, który z drużyną Realu Madryt zdobył aż pięć razy z rzędu Mistrzostwo Hiszpanii dodaje: „to wspaniałe partnerstwo i jestem pewien, że smartfony HUAWEI, podobnie jak piłka nożna, dostarczą kibicom na całym świecie nowych, niespotykanych dotąd wrażeń i emocji”.
W trzecim kwartale 2013 roku HUAWEI został trzecim producentem smartfonów na świecie według IDC, Strategy Analytics i Canalys. Firma nie planuje spocząć na laurach – w 2014 HUAWEI wprowadzi do sprzedaży kolejne urządzenia obsługujące standard LTE.
źródło: mat. pras.