w

hyperCREW wygrała przetarg na budżet działań social mediowych marki Zelmer

Hypercrew wygrała przetarg na budżet działań social mediowych marki zelmer

Agencja hyperCREW wygrała przetarg na budżet działań social mediowych marki Zelmer i zajmie się komunikacją tego brandu w Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych.

Przetarg został rozstrzygnięty w lutym, umowa obowiązywać będzie do końca roku. Jednym z pierwszych działań agencji hyperCREW było przygotowanie teaserów związanych z nową kampanią marki Zelmer (były to m.in. artykuły w serwisie aszdziennik.pl) oraz zintegrowanie w jeden centralny fanpage – facebook.com/zelmerpolska – trzech działających dotychczas w Facebooku profili Zelmera (zaDOMowieni, EcoGotowanie i Gładki Przejazd). W ten sposób w jednym miejscu wszystkie idee komunikacyjne marki zostały zebrane pod jednym, obowiązującym od początku marca hasłem komunikacyjnym Zelmera: “Chcieć to móc”.

Wraz z początkiem marca marka Zelmer rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową „Zelmer. Chcieć to móc”, w której przekonuje konsumentów do skupiania się na realizacji własnych potrzeb. Aktywności skupiają się wokół odkurzaczy i sprzętów kuchennych.

Hypercrew

Nowa strategia komunikacji ukierunkowana jest na konsumentów, którzy dobrze znają produkty marki Zelmer, a także na osoby młode pomiędzy 25 a 35 rokiem życia, które chcą wyposażyć swoje mieszkania.

Ideą zintegrowanego profilu marki w Facebooku jest pokazywanie w jaki sposób można ułatwić sobie życie w domu i w kuchni, co oczywiście najlepiej wychodzi przy użyciu produktów Zelmera. Wynika to wprost z tegorocznego hasła marki “Chcieć to móc”, które ma pomóc wszystkim w przełamywaniu trudności wynikających z przeświadczenia, że coś jest dla nas niemożliwe, czegoś nie potrafimy zrobić, nie chcemy, nie umiemy i jest to dla nas zbyt trudne – mówi Maciej Szafrański, Account Executive z agencji hyperCREW.

Prowadzone przez agencję hyperCREW kompleksowe działania social mediowe obejmą w najbliższym czasie również komunikację w kanałach innych niż Facebook.

[podobne_hyperCREW]

Jak wygląda sytuacja młodych na rynku pracy?

Jak wygląda sytuacja młodych na rynku pracy?

Minionkowy żółty, a może starbucksowy zielony? Jak zmienić kolor w produkt, czyli magia pantone

Minionkowy żółty, a może starbucksowy zielony? Jak zmienić kolor w produkt, czyli magia Pantone