in ,

IKEA – Mam Dość

Ikea - mam dość

Podczas gdy w Polsce IKEA przekonuje, że życie składa się z małych i dużych zmian, na które warto zrobić miejsce, by w pełni cieszyć się domowym życiem, w Szwecji reklamy tej marki nie boją się przedstawiać zwyczajnego życia ze zwyczajnymi problemami.

Właśnie pojawiła się kolejna reklama z kampanii „Where life happens”, która pokazuje jakie wyzwania stoją przed samotnymi rodzicami nastolatków. Czasami w takich sytuacjach potrzebna jest eksplozja, dzięki której może nastąpić zmiana.

Reklama stworzona jest przez szwedzką agencję Åkestam Holst.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Krystyna czubówna w reklamie microsoft

Krystyna Czubówna w reklamie Microsoft

Kiedy polskie muzea staną się innowacyjne?

Kiedy polskie muzea staną się innowacyjne?