w

Jak zwiększyć swoje zasięgi na Instagramie?

Jeśli prowadzisz swoje konto na Instagramie i chcesz, aby stale się rozwijało, to musisz zapoznać się z kilkoma radami, które sprawią, że więcej użytkowników dostrzeże Twój potencjał. Zwłaszcza jeżeli chcesz wiązać z mediami społecznościowymi swoją przyszłość i zarobek – to tym bardziej zapraszamy Cię do naszego artykułu, z którego dowiesz się, na co zwracać uwagę, żeby odnieść sukces!

Jak działa algorytm instagrama?

Szybko i nagle pojawiła się wielka moda na instagram, który zaskoczony tak niezwykle sprawnie rosnącą popularnością wprowadził odpowiedni algorytm, porządkujący nieco jego pracę. Wybiera zdjęcia mające najwyższy wskaźnik zaangażowania użytkowników i prezentuje je zwykle, jako pierwsze na Twojej głównej tablicy. Dla wielu osób oznaczało to spadek zasięgu organicznego, ponieważ o wiele mniej osób widziało pojedyncze zdjęcia lub filmy. Oznaczało to kompletny spadek współczynników konwersji.

Przede wszystkim usystematyzujmy pojęcie zasięgu, bo to niezwykle ważne. W kontekście mediów społecznościowych jest to liczba unikalnych osób, które widzą Twoje publikowane treści. Możesz nakierować się na zasięg organiczny, który zdobywasz za pomocą używania hashtagów, publikowania ciekawych treści i pojawiasz się dzięki temu wysoko na wall’ach odbiorców. Drugim typem jest płatny zasięg, który polega na tym, że wykupujesz reklamy na Instagramie, aby Twoje treści wyświetlały się innym, jako sponsorowane.

Jeśli zależy Ci na organicznym zasięgu, to będzie go ciężej osiągnąć i musisz nastawić się na większą pracę, która z pewnością się opłaci. Taki zasięg jest o wiele korzystniejszy dla Ciebie, zwłaszcza pod względem maksymalizacji współczynników konwersji z social mediów. Chcąc uzyskać jak najlepsze wyniki, skup się na konkretnych czynnościach, które sprawią, że zyskasz followersów, a Twoje konto będzie pozycjonowane wyżej w algorytmie.

Co robić, aby zwiększyć zasięgi?

Oryginalna treść jest kluczem. Kreuj swój profil tak, aby był, jak najbardziej atrakcyjny dla nowych użytkowników, którzy znajdą się na nim po raz pierwszy. Wystrzegaj się stagnacji oraz monotonii, ponieważ tego nienawidzi nie tylko sam użytkownik, ale także algorytm Instagrama. Możesz do tego wykorzystać swoje otoczenie, które urządzisz pod wybrany styl zdjęć. Do tego świetnie nadadzą się różne dekoracje i tapety ścienne flizelinowe, które będą stanowić idealne tło do zdjęć. Możesz umieścić ją na dużej ścianie, która będzie towarzyszyć Ci w trakcie sesji.

Hashtagi, jak wspomnieliśmy wcześniej, istotne są hashtagi, które działają dokładnie w taki sam sposób, jak na innych platformach. Katalogują Twoje zdjęcia, a jeśli użyjesz ich umiejętnie i adekwatnie do zamieszczanej treści, sprawią, że zwiększysz swoje szanse na dotarcie do grupy docelowej. Możesz ich umieścić pod zdjęciem aż 30, jednak postaraj się ograniczyć do optymalnej ilości, jaką jest 10-15 hashtagów na post.

Insta Stories są względną nowością, której warto używać, aby nawiązywać kontakt z odbiorcami i angażować ich do działania. Dodatkowo posiadają wygodną formę mini filmików, w których możesz się wypowiedzieć na dany temat, polecić coś lub opowiedzieć historię, która przydarzyła się w ciągu dnia. Warto odkryć ich potencjał, ponieważ pomagają Ci rozszerzyć wątek z posta lub pomagają Ci zbliżyć się bardziej do odbiorców, którzy czują pozorną relację między Wami.

Działania, jakie podejmiesz będą miały duży wpływ na Twoje konto, dlatego zwiększaj swoją wiedzę i stosuj się do podanych rad, abyś mógł stale budować wokół swojego profilu aktywną i dużą społeczność. Instagram jest bardzo dobrą platformą, która z pewnością przyniesie Ci wiele radości z postowania i kreowania nowych treści. Powodzenia!

Zdjęcie główne: https://www.freepik.com/premium-photo/woman-holds-smartphone-with-instagram-application-screen-cafe_5580829.htm

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

dziewczynki mogą wszystko

Dziewczynki mogą wszystko… [kampania LEGO]

testowanie oprogramowania

Ponad 57 proc. Polaków uważa, że dba o swoją prywatność w sieci. Niemal 40 proc. badanych używa trybu incognito w przeglądarce – badanie ClickMeeting