w

KFC dziękuje Borysowi

Kfc dziękuje borysowi

Wierni fani to największa wartość dla każdej marki. KFC, doceniając lojalność Borysa – młodego miłośnika jedzenia serwowanego w restauracjach Colonela Sandersa – zdecydowała się w spektakularny sposób podziękować swojemu największemu fanowi. Wczoraj, 6 stycznia 2020 roku marka zmieniła zdjęcie profilowe na Facebooku na zdjęcie Borysa, który z kolei równo rok temu – 6 stycznia 2019 roku – jako swoje zdjęcie profilowe na tym portalu ustawił właśnie kubełek KFC. Borys od wczoraj zdążył już podbić internet.

KFC nie pierwszy raz udowadnia, że wielbiciele mają dla marki ogromne znaczenie. Specjalnie na Święta przygotowało wyjątkowy komiks „KFC Stories” stworzony z najciekawszych historii miłośników KFC opowiadanych w sieci w ciągu całego 2019 roku, a także zorganizowało konkurs, w którym zachęcało swych fanów do dalszego dzielenia się inspirującymi chwilami spędzanymi w KFC i z KFC. Najciekawsze z nich staną się częścią „KFC Stories 2”, który to sequel zostanie wydany w tym roku. „KFC Stories” to sposób na podziękowanie grupie najbardziej oddanych zwolenników kultowych kurczaków w panierce bowiem komiks, wydrukowany w limitowanym nakładzie 100 egzemplarzy, trafi właśnie do nich. 

Co jednak zrobić, gdy pewnien konkretny fan zdecydowanie wyróżnia się na tle pozostałych? Bo jak inaczej mówić o Borysie, który od 6 stycznia 2019 roku jako swoje zdjęcie profilowe miał ustawiony obrazek z kubełkiem KFC?

Niecodzienny pomysł KFC okazał się strzałem w dziesiątkę. Wczoraj, bez zbędnych wyjaśnień, KFC zmieniło swoje zdjęcie profilowe na zdjęcie Borysa, chcąc nagrodzić go za jego lojalność. Pojawiły się tysiące reakcji – post udostępniono ponad 5 tysięcy razy, zareagowało na niego blisko 50 tysięcy użytkowników, a niemal 7,5 tysiąca zostawiło komentarze. Osoby komentujące podejrzewały nawet ingerencję hakerską, ale uspokajamy – wszystko było zaplanowane. 

Jeszcze tego samego dnia pojawił się kolejny post, wyjaśniający całą akcję – krótki, ale ważny dla KFC – „Dzięki Borys”. W ciągu jednego dnia chłopak zawładnął internetem. W Nowym Roku KFC życzy sobie więcej takich fanów i więcej akcji, dzięki którym będzie w nieszablonowy sposób zaskakiwać miłośników pysznych kurczaków w sekretnej panierce.

Za pomysł i kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

***

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od prawie 90 lat, czyli od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i obsługi, w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 25 000 restauracji sieci w ponad 155 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią prawie 280 restauracji KFC. Więcej informacji znaleźć można na stronie: http://www.kfc.pl/ oraz na FanPage na portalu Facebook: http://www.facebook.com/kfcpolska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

©-david-lawson-wwf-uk

WWF i podcast Piąte: Nie zabijaj w kampanii Ratuj Rysie

e-recepta w usługach pocztowych WP