w

#KoszulkaMarzenie. Nowe koszulki reprezentacji Polski [PZPN x NIKE]

#koszulkamarzenie. Nowe koszulki reprezentacji polski [pzpn x nike]

Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował w oficjalnym spocie promocyjnym nowy strój Reprezentacji Polski, w których biało-czerwoni wystąpią na zbliżających się mistrzostwach świata w Katarze.

#koszulkamarzenie. Nowe koszulki reprezentacji polski [pzpn x nike]

#KoszulkaMarzenie stanowi kolejny element kampanii promującej występ drużyny narodowej na mundialu. W nowych trykotach podopieczni Czesława Michniewicza zagrają już w najbliższych wrześniowych spotkaniach Ligi Narodów z Holandią oraz Walią. Koszulki wyprodukowała firma Nike – oficjalny dostawca sprzętu sportowego reprezentacji Polski.

Z tą jedną koszulką wiążę się niejedno marzenie. Marzenie o piłkarskiej karierze, o grze dla reprezentacji, o locie z kadrą do Kataru, o zwycięstwie z Argentyną, czy… o fantastycznym mundialu.

Dlatego dziś mówimy o niej – #KoszulkaMarzenie. Nowe trykoty łączy biel, czerwień oraz szarość, a wszystko w designie, który symbolizuje motyw gniazda orła białego.

Ta koszulka powinna, podobnie jak reprezentacja Polski, łączyć cały kraj. Razem z firmą Nike oddajemy kibicom fantastyczny produkt, z którym każdy może się utożsamiać. Chciałbym, aby kojarzyła się z pozytywnymi emocjami, jednoczyła młodszych i starszych, kobiety i mężczyzn, którzy w listopadzie i grudniu będą zasiadać do oglądania w telewizji naszej reprezentacji rywalizującej na mistrzostwach świata. W nowych koszulkach naszą drużynę będzie można zobaczyć już w czasie najbliższych meczów Ligi Narodów z Holandią i Walią. Jestem przekonany, że kibicom bardzo się spodoba, a dzięki wynikowi osiągniętemu na mundialu w Katarze zyska miano „historycznej”. Do mistrzostw świata pozostały niespełna ponad dwa miesiące i emocje związane z najważniejszą piłkarską imprezą są coraz bardziej wyczuwalne. To dla nas ważne, że gramy na czwartej dużej imprezie z rzędu. Ale sama obecność wśród najlepszych już nas nie zadowala. Mamy świetnych zawodników, najlepszego piłkarza na świecie Roberta Lewandowskiego, nie dziwi więc chęć sprawienia niespodzianki i awansu do fazy pucharowej mundialu – mówi Cezary Kulesza, Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.


Nowe trykoty łączy biel, czerwień i szarość, która na rękawach symbolizuje motyw orła białego. Koszulki utrzymane w klasycznej tonacji odpowiadają najnowszym trendom, mającym na celu spełnienie wysokich oczekiwań każdego fana reprezentacji Polski, niezależnie od płci, pochodzenia, zawodu, wieku czy miejsca zamieszkania. Jedna koszulka wyraża miliony marzeń związanych z występem naszej kadry na mundialu. Już od dziś każdy kibic biało-czerwonych może kupić nowe stroje reprezentacji w Oficjalnym Sklepie Kibica Reprezentacji Polski, zarówno w internecie na Sklep.LaczyNasPilka.pl oraz w sklepach stacjonarnych. Koszulki można kupić w trzech modelach
różniących się poziomem zaawansowania i zastosowanych technologii.

Za pomysł kreatywny i jego egzekucję odpowiada Agencja Przestrzeń i zespół marketingowy PZPN. Spot zrealizowało Evolutionary Picture. Reżyser Miron Wojdyło.

Sodastream prezentuje repozycjonowanie 360°

SodaStream prezentuje repozycjonowanie 360°

Web3 lojalność klienta

Lojalność 3.0, czyli zaangażowany i bezpieczny konsument w świecie Web3