w ,

Marka Tic Tac® z nową kampanią “Odśwież lato muzyką”

Nowa kampania marki hand made

Ruszyła najnowsza aktywacja marki, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made. Loterię w telewizji promuje spot wyprodukowany w wewnętrznym studio agencji.

Tic Tac® startuje z letnią kampanią “Odśwież lato muzyką”, która promuje nowy limitowany smak Tic Tac Flamingo Cherry Lemonade. W loterii do zdobycia jest 140 podwójnych biletów na legendarny festiwal Lollapalooza w Berlinie wraz z voucherami na noclegi. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić dowolne opakowanie drażetek Tic Tac® i zarejestrować paragon na dedykowanej stronie.

Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową organizację loterii, w tym: zaprojektowanie materiałów graficznych, POS oraz landing page’a. Zadaniem agencji było także przygotowanie scenariusza, produkcja i postprodukcja spotu telewizyjnego 15” oraz komunikacja kampanii w mediach społecznościowych i digitalu. Wideo zostało w całości wyprodukowane w wewnętrznym studio produkcyjnym agencji, co efektywnie wpłynęło na czas i koszt realizacji. Za udźwiękowienie spotu odpowiada Beatshop.

 

Wideo wyprodukowane dla marki Tic Tac® wspiera organizowaną przez nas loterię. By zoptymalizować czas pracy, wybraliśmy spot realizowany w całości w postprodukcji. Wyzwaniem było pokazanie “interakcji z produktem”. Zastosowaliśmy animację 3D – zarówno ręki, jak i samego produktu.

Dopasowaliśmy tę scenę do animowanych postaci, znanych ze świata marki. Dzięki temu rozwiązaniu widz nie ma poczucia sztuczności i mieszania świata realnego z tym wykreowanym w postprodukcji – Magda Ludwig, Agency Producer w Hand Made

Marka Tic Tac® i agencja Hand Made współpracują ze sobą nieprzerwanie od 2017 roku. Hand Made obsługuje największe aktywności Tic Tac® w Polsce, odpowiada za obsługę mediów społecznościowych marki i zapewnia stałe wsparcie strategiczne i kreatywne.

Agencja zaprojektowała komunikację najbardziej rozpoznawalnych kampanii – “50 urodziny marki Tic Tac”, “Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego” czy akcji “Odśwież chwile dobrą energią Tic Tac”, którą wspierali Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.


  1. CANAL+ i Havas PLAY z niecodzienną kampanią serialu “Prosta sprawa”
  2. Pij mleko! Będziesz wielki! Ponad 20 lat od początku kampanii. Jak to się stało, że okazała się tak wielkim sukcesem?
  3. Promocja filmu „Omen: Początek” na Twitchu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jak zarabiać na youtube shorts

Najlepsze strategie tworzenia i monetyzacji Youtube Shorts [raport GetHero]

Influencer wartości

Czy za influencerem powinny stać wartości?