W maju zespół Nieagancji powiększył się o kolejną osobę. Marta Michałowska objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Sustainable Growth Managera.
W związku z rozwojem spółki Nieagencja inwestuje w nowych pracowników i wzmacnia kompetencje z obszaru marketingu i new business. Od maja bieżącego roku do zespołu dołączyła Marta Michałowska, zatrudniona wcześniej w Synerise na stanowisku Digital Marketing Managera.
W Nieagencji Michałowska odpowiadać będzie za współtworzenie długookresowej strategii marketingowej marki, opracowanie i realizację wizji komunikacji, nadzór nad biurem prasowym oraz wdrażanie niestandardowych działań z zakresu new business. Raportuje bezpośrednio do Zarządu.
Marta objęła stanowisko, które ma w nazwie zrównoważony wzrost – będzie więc o niego (dzięki działaniom marketingowym) szczególnie dbać. Zależy nam, byśmy jako spółka szli właśnie w kierunku szeroko pojętego zrównoważenia, byśmy rozwijali się efektywnie i dynamicznie, ale myśląc długofalowo, robiąc mądre projekty, inwestując w nasz rozwój i myśląc o przyszłości – dodaje Marcin Żukowski, członek zarządu Nieagencji.
Z branżą marketingową Michałowska związana jest od ponad 6 lat. Przez ostatnie 3 pracowała w Synerise, gdzie odpowiadała m. in. za content marketing firmy oraz współpracę z działem Business Development. Po godzinach studentka studiów doktoranckich oraz nieetatowy wykładowca akademicki na Uniwersytecie Warszawskim.
Nieagencja – od 2019 roku wspiera organizacje w zrównoważonym rozwoju. Zajmuje się wdrażaniem odpowiedzialnych strategii marketingowych, transformacją cyfrową, oraz realizacją niestandardowych kampanii reklamowych 360. W portfolio jej klientów znajdują się m.in. Groupe SEB (Tefal), Aviva, Fundacja Avalon, Miasto St. Warszawa, Johnson&Johnson, Polska Izba Ubezpieczeń czy Roche.
Zobacz też:
12 decyzji do podjęcia na start e-commerce
5 błędów najczęściej popełnianych przy prowadzeniu fanpage na Facebook