Natalia Wasyluk, wcześniej Head of Creative w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, objęła dowodzenie nad rozwojem projektu Human Intelligence on Demand – innowacyjnej formy współpracy marketingowej. Na polskim rynku formuła ta generowała wzrosty przychodów rok do roku o ok. 650%. Aktualnie kluczowym zadaniem HI i liderki projektu jest launch na rynku międzynarodowym i rozbudowa globalnej sieci talentów.
Human Intelligence on Demand to usługa stworzona przez Green Parrot, mająca na celu ułatwienie i skrócenie ścieżki nawiązywania współpracy marketingowej na linii klient-ekspert. Model zakłada budowanie zwinnych teamów projektowych w kilka godzin i rozliczanie wyłącznie za wykonaną pracę. Dzięki rozbudowanej sieci talentów klienci mogą w każdej chwili skorzystać z usług sprawdzonych marketerów bez przechodzenia żmudnych procesów przetargowych i rekrutacyjnych. Kluczową rolę pełnią project managerowie, którzy analizują zasoby i potrzeby klientów, aby dobrać eksperta do realizacji konkretnych działań marketingowych.
Usługa sprawdziła się w Polsce, generując wzrost przychodów tej linii biznesowej rok do roku o ok. 650%. Zadaniem Natalii Wasyluk w nowej roli będzie rozbudowanie międzynarodowej struktury talentów i ekspansja na rynki zagraniczne.
Zarządzanie talentem to jedno z kluczowych wyzwań, przed jakimi stoją przedsiębiorcy – zwłaszcza teraz, kiedy najlepsi specjaliści dziś są Warszawie, a jutro w Bangkoku. W Human Intelligence skracamy dystans, zapewniamy elastyczność i dbamy o odpowiednie dopasowanie ekspertów do powierzanych im zadań. Pozwalamy naszym klientom budować zwinne zespoły, a przed talentami otwieramy furtkę do nowych, międzynarodowych projektów. – mówi Wasyluk.
Natalia Wasyluk dołączyła do zespołu Green Parrot 9 lat temu jako senior account managerka, a ostatnie lata spędziła jako szefowa kreacji. Opracowywała koncepcje kreatywne i kampanie reklamowe dla takich marek jak Samsung, BNP Paribas, Santander, Abbott, Polpharma, Orange, ZEISS czy Yves Rocher.
“Partnerstwo z Natalią w zakresie HI było oczywistym następstwem naszej strategii, która polega na budowaniu długoletnich relacji z najlepszymi ludźmi na rynku. Natalia jest wybitną specjalistką w zakresie zarządzania talentem kreatywnym, a do tego ma gen przedsiębiorczości, niezbędny do zrealizowania tego zadania.” – komentuje CEO Green Parrot, Szymon Paroszkiewicz.