in

Pierwsza kampania Serca i Rozumu w 2014

Pierwsza kampania serca i rozumu w 2014

Najnowsza kampania agencji Publicis dla Orange z udziałem popularnych bohaterów informuje o wielkiej wyprzedaży rozrywki w Orange. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, Internecie i w kinach.

„W Orange można oglądać swoje ulubione programy gdzie się chce i kiedy się chce. Wystarczy skorzystać z oferty Neostrady lub FunPack HD, by w prezencie otrzymać pakiet telewizji Tu i Tam za darmo. Dzięki niemu z rozrywki można korzystać w dowolnym miejscu domu, nawet w komórce, z czego Rozum, Renia i Serce już skrupulatnie korzystają.” – powiedział Paweł Merecz, Creative Director z agencji Publicis.

O tym, co i komu obniża telewizja oraz z której komórki musi korzystać Serce przekonają się telewidzowie kanałów należących m.in. do stacji: TVP, TVN, Polsat. Dłuższą, trzydziestosekundową wersję spotu, obejrzą użytkownicy serwisów YouTube i Facebook oraz osoby, które w najbliższym czasie wybiorą się do kina.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Anna Nowicka (Art Director), Adam Niezgoda (Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Manager), Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketignowej). Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja a postprodukcją Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Excellence” w 2013 r.

źródło: mat. pras.

Admonday. Mateusz miernikowski o koncepcji w reklamie

AdMonday. Mateusz Miernikowski o koncepcji w reklamie

Historie trzech twardzieli w kampanii gillette

Historie trzech twardzieli w kampanii Gillette