w

Serce i Rozum liczą na zysk w kampanii Publicis dla Orange

Serce i rozum liczą na zysk w kampanii publicis dla orange

– Przychodzi Wykrzyknik do Serca i Rozumu i prezentuje pomoc naukową – obsługiwane palcem urządzenie do liczenia oszczędności. W tym wypadku nie chodzi jednak o tablet, ale o zachętę do łączenia ofert w Orange Open, dzięki czemu zysk przychodzi sam. Kampania autorstwa agencji Publicis rozpoczyna się dzisiaj. Będzie prowadzona w telewizji i radiu.

„Serce i Rozum są otwarci na nowinki, zwłaszcza, gdy można je obsługiwać jednym palcem. Sprzęt od sprzedawcy ułatwi im liczenie zysków w Orange Open. Tylko tutaj, łącząc FunPack HD z Internetem mobilnym i komórką, mogą zyskać 30 zł miesięcznie, ponieważ im więcej się doda, tym więcej się odejmuje! Uruchomiona kampania jest trzecią z serii promującej usługi Orange Open, w której oprócz Serca i Rozumu występuje Wykrzyknik. Sukcesy odniesione przez parę popularnych bohaterów zachęciły nas do rozszerzenia formatu kreatywnego stworzonego w agencji Publicis w taki sposób, by efektywnie wspierał poszczególne usługi oferowane przez Orange.” – powiedziała Monika Zaręba z agencji Publicis.

O tym, co przyniósł Wykrzyknik, przekonają się widzowie kanałów należących do stacji: TVN, TVP, Polsat, Discovery, Orange Sport oraz sieci AtMedia. W przypadku radia spot wyemitują: rozgłośnie należące do sieci Agora, Drapacz Chmur, RMF na Maxxxa, Trójka Premium, Radio ZET.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Joanna Jezierska (Copywriter), Damian Cendrowicz (Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Manager), Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Tomasz Owsianko (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Marcinowi Filipkowi. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny był MEC.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, 50 spotów telewizyjnych i 61 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a za skuteczność został nagrodzony w 2011 roku w konkursie Effie zdobywając Grand Prix.

źródło: mat. pras.

Słowa dają moc – kampania fundacji dzieci niczyje

Słowa dają moc – kampania Fundacji Dzieci Niczyje

Raport fanpage trends - sierpień 2013

Raport Fanpage Trends – sierpień 2013