Pinterest służył do tej pory jako tablica, na której znajdowały się rzeczy które nas w jakiś sposób inspirują, takie które chcemy mieć i takie, które nam o czymś przypominają. Teraz dowiemy się, kiedy nasze ulubione rzeczy będą tańsze.
W maju pojawiła się możliwość sprawdzenia ceny niektórych pinów w wybranych sklepach, ale teraz wchodzi nowa funkcjonalność. Jeśli rzecz, którą mamy na tablicy będzie akurat w promocji – dowiesz się o tym, bo Pinterest wyśle Ci powiadomienie mailowe.
Sam użytkownik nic nie musi zmieniać w swoich ustawieniach, po prostu – jeśli przedmiot z danego pina zmieni cenę, dostaniemy tym poinformowani. Pinterest ogłosił też, że te informacje będą grupowane, więc użytkownik nie musi obawiać się zaspamowania.
Na pewno jest to dobry krok, żeby przekonać branżę e-commerce do zainteresowania się tym kanałem social media, który pozwoli już nie tylko pokazać nasze produkty, ale staje się powoli kanałem sprzedażowym.
- Obraz rządzi w sieci. Jaki content wizualny najlepszy?
- Jak Polacy korzystają z Pinteresta? Raport o użytkownikach i potencjale reklamowym platformy
- Czy PayPal przejmie Pinteresta i znacząco przyspieszy rozwój social commerce?
- Hashtag – wszystko co musisz wiedzieć zanim twoja agencja marketingowa zabierze się za social media