Ciekawe case study z kampanii przeprowadzonej przez pizzaportal.pl na portalu społecznościowym Wykop.pl.
CEL KAMPANII
- wzrost sprzedaży
- wzrost świadomości marki
ZAŁOŻENIA KAMPANII
- PizzaPortal.pl wraz z serwisem Wykop.pl są organizatorem największej rywalizacji miast w kraju o nazwie PizzaPortalChallenge.
- Przez miesiąc czasu zbieramy i zliczamy wszystkie zamówienia złożone na stronie pizzapotal.pl z kodem rabatowym WYKOP, który wynosi 5%.
- W ten sposób na podstawie liczby zamówień wyłonimy zwycięzcę czyli STOLICĘ SMAKU
FORMATY REKLAMOWE
EFEKTY KAMPANII
- Wykopowicze złożyli łącznie 13 tys. zamówień!
- Wszystko to dzięki reklamie w postaci wykopu sponsorowanego, który przez 4 tygodnie wygenerował 3,6 mln odsłon i zasięg 2,1 mln UU oraz ponad 10 tys. kliknięć!
- Rectangle emitowany wyłącznie w #tagach osiągnął 1,7mln i 650 tys. UU oraz ponad 5 tys. kliknięć.