w

PizzaPortal z kampanią na Wykop.pl [case study]

Pizzaportal z kampanią na wykop. Pl [case study]

Ciekawe case study z kampanii przeprowadzonej przez pizzaportal.pl na portalu społecznościowym Wykop.pl.

CEL KAMPANII

  • wzrost sprzedaży
  • wzrost świadomości marki

ZAŁOŻENIA KAMPANII

  • PizzaPortal.pl wraz z serwisem Wykop.pl są organizatorem największej rywalizacji miast w kraju o nazwie PizzaPortalChallenge.
  • Przez miesiąc czasu zbieramy i zliczamy wszystkie zamówienia złożone na stronie pizzapotal.pl z kodem rabatowym WYKOP, który wynosi 5%.
  • W ten sposób na podstawie liczby zamówień wyłonimy zwycięzcę czyli STOLICĘ SMAKU

FORMATY REKLAMOWE

Pizzaportal z kampanią na wykop. Pl [case study]
Pizzaportal z kampanią na wykop. Pl [case study]
Pizzaportal z kampanią na wykop. Pl [case study]
Pizzaportal z kampanią na wykop. Pl [case study]

Pizzaportal z kampanią na wykop. Pl [case study]

 

EFEKTY KAMPANII

Pizzaportal z kampanią na wykop. Pl [case study]

  • Wykopowicze złożyli łącznie 13 tys. zamówień!
  • Wszystko to dzięki reklamie w postaci wykopu sponsorowanego, który przez 4 tygodnie wygenerował 3,6 mln odsłon i zasięg 2,1 mln UU oraz ponad 10 tys. kliknięć!
  • Rectangle emitowany wyłącznie w #tagach osiągnął 1,7mln i 650 tys. UU oraz ponad 5 tys. kliknięć.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tropicana

Kiedy rebranding staje się katastrofą

Marta głowacka w dziale strategii isobar polska

Marta Głowacka w dziale strategii Isobar Polska