Doświadczony manager odpowiedzialny jest za wdrożenie nowego modelu sprzedaży LifeTube opartego o dane, dzięki któremu z jednej strony klienci dostaną szybsze i bardziej dopasowane odpowiedzi na briefy, a z drugiej twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube będą efektywniej monetyzować treści.
– Dotychczas współpracowałem z LifeTube jako doradca. Mamy ogromny potencjał sprzedażowy. Moją ambicją jest, abyśmy najefektywniej łączyli potrzeby klientów i twórców. Wszystkie nasze wysiłki są na to obecnie nakierowane – zapowiada Młodzianowski.
Przemysław Młodzianowski to manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi w zróżnicowanych branżach, m.in.: finansach, bankowości czy sieciach franczyzowych. Przez ostatnie 6 lat, jako Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży BNI Polska uczestniczył w rozwoju w Polsce, największej na świecie organizacji biznesowej zrzeszającej przedsiębiorców. Jest jednym z inicjatorów i wykładowcą na studiach „Zarządzanie Franczyzą” w ramach Szkoły Głównej Handlowej.