w

SEAT Polska debiutuje na Instagramie i rozszerza współpracę z agencją faceADDICTED

Seat polska debiutuje na instagramie i rozszerza współpracę z agencją faceaddicted

SEAT jest jedną z bardziej aktywnych marek w mediach społecznościowych na polskim rynku. Do listy kanałów komunikacji z użytkownikami od 13 listopada dołączyła kolejna platforma – Instagram (https://www.instagram.com/seat_polska/). Start profilu zbiegł się z premierą nowego modelu SEAT Arona.

Za komunikację marki jest odpowiedzialna agencja faceADDICTED (w trakcie rebrandingu na F11), z którą to SEAT współpracuje już od prawie 4 lat, stale rozszerzając działania o kolejne kanały komunikacji oraz obszary aktywności digital (np. Facebook Ads). Agencja jest odpowiedzialna za działania strategiczne, analityczne, przygotowywanie polskojęzycznych treści (także video) oraz akcje dotyczące poszczególnych promocji i ofert marki. Ze strony agencji zespół, który jest odpowiedzialny za treści publikowane na Instagramie i innych kanałach komunikacji, nadzoruje Maciej Koński Account Manager faceADDICTED.

– Nasza kilkuletnia kooperacja z SEAT-em to dowód na to, że agencja rozumiejąca potrzeby Klienta jest w stanie sprawić, że jest on zadowolony na wielu poziomach działania: zarówno w odniesieniu do bieżących aktywności, jak i generowania większych zysków ze sprzedaży swoich produktów. Wiemy, że jest jeszcze mnóstwo bardzo ciekawych projektów przed nami. To rzadkość, aby Klient był cały czas otwarty na nowe pomysły i potrafił tak współdziałać z agencją, żeby nawet po wielu latach obu stronom „chciało się chcieć” coraz więcej – mówi Piotr Krauschar, Prezes Zarządu faceADDICTED.

SEAT realizuje działania digital i social z agencją faceADDICTED od 2014 roku, kiedy to została ona wybrana w wyniku konkursu ofert. W 2016 roku, po wygranym przez agencję przetargu SEAT podpisał długofalową umowę o współpracy. Efekty dobrej strategii wizerunkowej są widoczne we wzrostach sprzedaży samochodów.

Od początku roku do września br. SEAT zanotował 21 proc. wzrost realizacji zamówień w porównaniu do 2016 r. Na te wyniki miały wpływ również działania reklamowe prowadzone przez agencję na Facebooku i Youtube. Hiszpańska marka stawia na innowacje i komunikuje się ze swoimi klientami używając różnorodnych kanałów dotarcia, stawiając przede wszystkim na social media.


  1. Facebook i Instagram zwiększają bezpieczeństwo nastolatków
  2. Instagram rozszerza funkcję remiksowania filmów
  3. Fameshop: sprawdzamy wszystkich instagramerów pod kątem analizy struktury ich fanów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nowa świąteczna reklama allegro

Nowa świąteczna reklama Allegro

Young & rubicam i papaya films dla kampanii edukacyjnej „wiem, czym oddycham”

Young & Rubicam i Papaya Films dla kampanii edukacyjnej „Wiem, czym oddycham”