Serce i Rozum mogą złowić taaaką okazję, jeśli zdecydują się teraz na wykupienie pakietu usług w Orange Open. Najnowsza kampania autorstwa agencji Publicis z udziałem pary popularnych bohaterów zwraca uwagę na atrakcyjną ofertę połączonych usług. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji.
„Teraz w Orange Open Neostrada z telewizją, telefonem domowym i komórką z nielimitowanymi rozmowami w sieci jest dostępna za jedyne 114 złotych miesięcznie. Dla łowców okazji, takich jak Serce i Rozum, to prawdziwa gratka, dlatego po raz kolejny dają się skusić ofercie. Dobrze wiedzą, że usługi kupione w pakiecie pozwalają na zaoszczędzenie pokaźnych sum.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis. Przygotowany przez Publicis spot telewizyjny ukaże się w kanałach należących m.in. do stacji: TVN, TVP, Polsat i sieci AtMedia.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Joanna Jezierska (Copywriter), Damian Cendrowicz (Art Director), Paweł Merecz (Creative Director), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Manager), Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Tomasz Owsianko (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Kubie Michalczukowi. Postprodukcją spotu zajął się Xantus. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.
Źródło: mat. pras.