W Orange z Internetu można korzystać do woli i bez ograniczeń. Dlatego Serce i Rozum po raz kolejny poratują Basię cierpiącą na ograniczony dostęp do sieci i przyjmą przysłane przez nią Bliźniaczki. Najnowsza kampania z udziałem popularnych bohaterów zwraca uwagę na zalety Neostrady. Przygotowana przez agencję Publicis kreacja jest emitowana od 17 marca w telewizji.
– Neostrada to Internet bez ograniczeń oferowany w bardzo atrakcyjnej cenie. Usługę Orange doceni każdy, kto miewał problemy wynikające z limitów transferu ustalanych przez innych operatorów. Serce i Rozum są gościnni, dlatego przyjmą pod swój dach każdego, kto poprosi o pomoc w kwestii dostępu do sieci. W końcu u nich dobry Internet jest zawsze. – powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis.
Przygotowany przez agencję Publicis spot można zobaczyć w stacjach TVN, TVP, Polsat, Discovery oraz sieci AtMedia. Zaplanowana jest rónież kampania internetowa.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Jakub Zarzycki (Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej).
Reżyserię spotu powierzono Kamilowi Polakowi. Produkcją i postprodukcją zajął się Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, 50 spotów telewizyjnych i 61 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a za skuteczność został nagrodzony w 2011 roku w konkursie Effie zdobywając Grand Prix.
Źródło: mat. pras.