w ,

Projekty Grupy On Board Think Kong z dwiema nominacjami w konkursie Power of Content Marketing Awards 2017

Think kong

 

Dwa projekty Grupy On Board Think Kong otrzymały nominacje w tegorocznym konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2017 organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

 

Nominacje przyznane zostały projektowi „Coca-Cola Journey” realizowanemu dla Coca-Cola Poland przez agencję social media Think Kong w kategorii „Portal tematyczny dla klientów” oraz kampanii edukacyjnej „Poznaj się na tłuszczach” realizowanej dla firmy ZT Kruszwica przez Grupę On Board Think Kong w kategorii „Content marketing – FMCG”. Rozstrzygnięcie konkursu ma nastąpić 6. czerwca podczas uroczystej gali. Konkurs „Power of Content Marketing Awards” to 10. edycja konkursu na najlepsze projekty z obszaru content marketing organizowanego przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jak mierzyć skuteczność seo zgodnie z celami biznesowymi?

Jak mierzyć skuteczność SEO zgodnie z celami biznesowymi?

Nowa nokia 3310

Nowa Nokia 3310 wraca na rynek. Producent liczy, że podobnie jak 17 lat temu odniesie sukces sprzedażowy