w

UX/UI conference

Ux/ui conference

Zapraszamy na UX/UI conference, która odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia wHotelu Dębowa Góra Active & Spa.

Spotkanie zostało podzielone na dwie części:

I dnia odbędzie się część konferencyjna podczas której eksperci UX/UI podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas 30-minutowych wykładów.

II dnia z kolei przygotowaliśmy dla Was cześć warsztatową, każdy uczestników będzie miał możliwość wziąć udział w jednym z dwóch wyjątkowych warsztatów!

Przedstawiamy wybrane tematy wykładów o których porozmawiamy w części konferencyjnej:

  • Badania UX w organizacji. Słów kilka o tym, jak dzielić się wiedzą i włączać innych do projektowania – Anna Tylikowska, Allegro
  • UX. Gdzie popełniliśmy błąd? – Piotr Kaczor
  • Conversion Optimization Rate – jak dzięki UX osiągnąć prawdziwą perfekcję? – Monika Kołodziejczyk, Grupa Interia
  • W pułapce przyzwyczajeń. Wnioski z procesu zmian w zaniedbanym produkcie – Anna Jozanis, Allegro
  • Wykład o budowaniu i utrzymywaniu tzw. Design System, na przykładzie konkretnego case study ING Banku Śląskiego – Eryk Orłowski, ING Bank Śląski

Część warsztatowa:

1) Product development – od researchu do designu – Krystian Miąsik, Jan Bińczyk

2) Lean UX – efektywne rozwijanie produktów cyfrowych – Łukasz Szadkowski


Więcej szczegółów dotyczących prelegentów, tematów znajdziecie na stronie wydarzenia: http://gigacon.org/event/ux_ui/

REJESTRACJA ONLINE dostępna jest przez stronę wydarzenia: http://gigacon.org/event/ux_ui/

Nie czekaj i już teraz sprawdź nową cenę, obowiązującą tylko do 31 marca!


Śledź wydarzenie na facebooku i bądź na bieżąco: https://www.facebook.com/events/146603039388882/

Masz pytania?

Zapraszamy do kontaktu z organizatorem: natalia.mirkowska@gigacon.org

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ponad 200 % wzrostu wskaźników- e-point dla komfort sa - case study

Ponad 200 % wzrostu wskaźników- e-point dla Komfort SA – case study

Aktywni, zdrowi, pomijani – seniorzy jako konsumenci

Aktywni, zdrowi, pomijani – seniorzy jako konsumenci