8 marca w More Bananas rusza Marketingowy Miesiąc Kobiet. Cykl webinarów, darmowy e-book, mentoring i konkurs to tylko niektóre z atrakcji, które przygotowała krakowska agencja.
W ramach Marketingowego Miesiąca Kobiet, specjalistki i specjaliści z branży będą dzielić się doświadczeniem zawodowym, na stronie agencji na Facebooku.
- W More Bananas karmimy nie tylko emocjami, ale także wiedzą, dlatego po raz kolejny organizujemy Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli m.in. cykl webinarów z udziałem ekspertek i ekspertów z branży marketingowej. Chcemy łączyć, a nie dzielić. Nasze wydarzenie nie ma płci. Każdy będzie się na nim czuł komfortowo – mówi Ania Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas.
W ramach Miesiąca Kobiet More Bananas przygotowało:
- Cykl webinarów ze specjalistami/specjalistami z branży marketingu (Ania Ledwoń-Blacha, Dagmara Pakulska, Karolina Kociołek, Justyna Bakalarska-Stankiewicz).
- E-book „Kobiece twarze marketingu” (pod patronatem: Nowy Marketing, Marketer+, Medialna Perspektywa).
- Bezpłatny mentoring Anny Ledwoń-Blachy.
- Konkurs kreatywny, w którym do wygrania będzie audyt strony www.
Bezpłatne wydarzenie rozpoczyna się 8 marca i trwa do 31 marca.
Całość można śledzić na stronie agencji More Bananas na Facebooku.
Za organizację Marketingowego Miesiąca Kobiet w More Bananas odpowiadają: Anna Ledwoń-Blacha – creative ownerka, Agnieszka Gałczyńska – marketing managerka oraz Anna Boenish – copywriterka.
Wyświetl ten post na Instagramie
8 marca 1908 odbył się strajk kobiet w Nowym Jorku w obronie własnych praw. Kobiety domagały się polepszenia warunków pracy i płacy, ale również przyznania praw wyborczych. 12 lat po tym wydarzeniu uzyskały one prawa wyborcze w Stanach Zjednoczonych. Na pamiątkę tego dnia, 8 marca został uznany za Międzynarodowy Dzień Kobiet.
—
More Bananas to krakowska agencja marketingowa. Jej specjalizacją są szeroko pojęte działania marketingowe. Klienci More Bananas korzystają z usług m.in. tworzenia strategii komunikacyjnej, performance marketingu, obsługi content marketingowej i social media, działań PR, czy usług graficznych oraz foto i wideo. W portfolio agencji znajdują się klienci z takich branż jak FMCG, HORECA oraz moda i uroda. Creative Owner More Bananas jest Anna Ledwoń – Blacha. Więcej informacji na: www.morebananas.pl
- Golden Drum Competition is open for entries
- Fundacja Świętego Mikołaja x IKEA
- Michał Grzebyk awansuje w ContentHouse
- Fotografia przyrodnicza. Dzika przyroda w obiektywie smartfona