Wojtek Kardyś i Bartłomiej Foszer uruchomili nowy video podcast o marketingu i biznesie. W programie, prowadzący zapraszają ekspertów z branży digitalowej, twórców, managerów, przedsiębiorców by rozmawiać o marketingu, pieniądzach i biznesie. To pierwszy tego typu program w Polsce.
Kolejne odcinki programu będą publikowane w każdy poniedziałek. Obecnie można go usłyszeć (i zobaczyć) na kanale w serwisie YouTube oraz w formie audio na popularnych platformach podcastowych, takich jak Spotify, iTunes, czy Google Podcasts.
W pierwszym odcinku Wojtek Kardyś oraz Bartek Foszer rozmawiają o marketingu influencerskim, MCNach, przyszłości youtuba i umowach barterowych z youtuberami: Piotrkiem Jurkowskim (kanał na YT: Gdzie Bądź) oraz iluzjonistą Y (kanał na YT: Magic of Y).
Chcemy by to była przestrzeń dla wszystkich – i tych co zaczynają z marketingiem i biznesem jak i dla starych wyjadaczy, którzy chcą być na bieżąco. Dlatego też chcemy by zawsze były cztery osoby, cztery punkty widzenia i cztery różne spostrzeżenia na dany temat – komentuje Wojtek.
Uznaliśmy, że obecnie brakuje miejsca, w którym szersza publika miałaby dostęp do wiedzy z zakresu marketingu. Świat ten bardzo szybko się zmienia i wiemy, że ciężko za tymi zmianami nadążyć zarówno marketerom jak i przedstawicielom biznesu. Chcemy, aby nasze rozmowy pomagały być wszystkim na bieżąco. – dodaje Bartek
Pierwszy odcinek programu można obejrzeć tutaj:
Kim są prowadzący:
Z branżą marketingową związany od 2008 roku. Założyciel domu produkcyjnego Foszer Sawicki i studia animacji Better Story Studio. Od 2018 roku doradza startupom w zakresie strategii rozwoju, sprzedaży i marketingu. Twórca podcastu: Bartek Foszer Podcast.
Wojtek Kardyś
Specjalista do spraw komunikacji Internetowej i wizerunku w portalach społecznościowych. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, konsultant, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku e-commerce w Wyższej Szkole Handlu we Wrocławiu. Współzałożyciel agencji produkcyjno-konsultingowej Good For You. W reklamie internetowej działa od ośmiu lat, zaś w marketingu influencerskim i content video specjalizuje się od lat pięciu. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom – Cotygodniowy Przegląd Internetu.