Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

180heartbeats + JUNG v. MATT z pierwszą kampanią dla NIKE

program afiliacyjny

Agencja interaktywna 180heartbeats + JUNG v. MATT przygotowała dla NIKE projekt Zaplanuj nieoczekiwane. To aktywacja mobilizująca biegaczy do pokonywania kolejnych wyzwań, mimo nieprzewidywalnych jesiennych warunków atmosferycznych.

Nie można zaplanować pogody, ale można zaplanować bieganie. To idea towarzysząca aktywacji stworzonej przez 180 dla NIKE. Przez kilka tygodni biegacze byli zachęcani do ignorowania warunków atmosferycznych i podejmowania kolejnych sportowych zmagań. Każdy, kto dołączył do wydarzenia Zaplanuj nieoczekiwane, otrzymał pięć powiadomień – zaskakujących biegowych wyzwań. Gdy pogoda się psuła, uczestnik otrzymywał wyzwanie do zrealizowania właśnie tego dnia, z jak najkrótszym czasem reakcji. Nieoczekiwany plan wymagał np. pobicia któregokolwiek dotychczasowego rekordu, przebiegnięcia 5km w nocy, czy biegu w jak najkrótszym czasie od otrzymania powiadomienia. Biegacze, którzy najlepiej poradzili sobie z zadaniami, zostali nagrodzeni produktami Nike.

Aktywacja Zaplanuj nieoczekiwane była promowana na fan page’u Nike Running Poland i stronie nike.com. Została zintegrowana z systemem NIKE+. Użytkownicy dostawali Push Notifications prosto z aplikacji na swoich telefonach. O wydarzeniu informowała też kampania display z bannerami dopasowanymi do aktualnej pogody. 180 odpowiada też za całą identyfikację wizualną akcji. Na potrzeby aktywacji agencja zaprojektowała m.in. limitowaną serię pudełek na buty, termoaktywne listy dla najlepszych biegaczy, branding paczkomatu. Uczestników akcji motywowały zdjęcia wykonane w ramach sesji, którą 180 wymyśliło i wyprodukowało wspólnie z Shootme. Media dla kampanii zaplanował Mindshare.

list termoaktywny

nike_baner_zimowy

nike_lp

paczkomat

zaplanuj nieoczekiwane

zdjęcie1

zdjęcie2

zdjęcie3

– NIKE to niewątpliwie najbardziej pożądany klient w branży reklamowej na całym świecie. Ogromna energia i szalony wręcz zapał ludzi pracujących dla tego klienta sprawia, że współpracę zaczynamy od bardzo kreatywnej, i – co ważne – efektywnej akcji – powiedział Mikołaj Sadowski, Dyrektor Kreatywny i Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Źródło: mat.pras.