w , , ,

Zawsze znajdzie się miejsce

zawsze znajdzie się miejsce 1

Fotograf Amol Jadhav i dyrektor artystyczny / retuszer Pranav Bhide wykorzystując koncepcję iluzji optycznej stworzyli ciekawą kampanię zachęcającą do adopcji zwietrząt.

Na obrazach przedstawiających szczęśliwych ludzi i rodziny widać biały zarys kota, psa lub królika wyłaniający się z jasnego tła.

zawsze znajdzie się miejsce 2

Reklamy są częścią kampanii promującej adopcję zwierząt: „Zawsze znajdzie się miejsce. Adoptuj.”

zawsze znajdzie się miejsce 3 zawsze znajdzie się miejsce 4

 

Klient: World For All
Agencja: McCann Worldgroup India, Mumbai
Prasoon Joshi – Executive Chairman & Regional ED AP
Pradyumna Chauhan – National Creative Director
Sharmad Khambekar – Creative Director
Art director: Pranav Bhide
Writer: Pranav Bhide
Fotograf: Amol Jadhav
Retusz: Pranav Bhide
Grafik: Nitin Sawant, Nagesh Mithbawkar

 

źródło: Behance

Co myślisz?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

andrzej salski

Andrzej Salski objął zarządzanie działem SOCIAL MEDIÓW w agencji Synertime