w

Czekolada Ritter Sport wkracza na salony. Dosłownie

Czekolada ritter sport

Jak to mówią – czekolada nie tylko koi duszę, ale też ubarwi twoje ściany. Marka Ritter Sport wprowadza jesienne nowości, ale nie w formie słodkich tabliczek. Tym razem postawili na kreatywność w formie… farb.

Farby zamiast tabliczek

Brzmi szokująco? Trochę tak, ale to Ritter Sport – marka, która w swojej historii już wielokrotnie pokazywała, że nie boi się kreatywności. „Do wyboru, do koloru” -mpod takim hasłem rusza kampania, która ma na celu pokazać, że znane z opakowań czekolady kolory mogą ozdobić nasze wnętrza.

Wszystko to w ramach współpracy z influencerami z obszarów interior design i home decor, którzy podzielą się z publicznością swoimi pomysłami na to, jak te farby zastosować.

Feeria zarówno kolorów, jak i smaków, to obok kwadratowego kształtu znaczący wyróżnik brandu Ritter Sport na rynku. Dlatego w ramach jesiennej kampanii postanowiliśmy wyjść poza utarte ścieżki komunikacji i zaprosić konsumentów do wspólnej zabawy, nawiązując do naszego hasła „Joy & Goodness”.  Naszym celem jest pokazanie produktu w zupełnie nieoczywistym anturażu, dlatego postawiliśmy na odważne działania, osadzające świat marki i jej wartości poza kategorią produktową – podsumowuje Dominika Barycka, Brand Managerka marki Ritter Sport w Novi FMCG Sp. z o.o.

No i jak tu nie docenić odwagi?

Ritter Sport w sieci i poza nią

Nie tylko influencerzy będą bawić się kolorami. Dzięki konkursowi na Facebooku również zwykli smakosze czekolady mogą znaleźć w sobie iskrę artystyczną. A jak już zainspirują się kolorami, to mogą liczyć na boksy prezentowe pełne ulubionych czekolad. Och, słodycze jako nagroda za kreatywność? Brzmi jak deal stulecia.

Równocześnie z aktywacją w sieci i z influencerami, marka wprowadza kampanię OOH. Jeżeli jesteś w dużym polskim mieście, szanse są duże, że natkniesz się na reklamy Ritter Sport w miejskich przestrzeniach.

Kampania 360

„Zależało nam na stworzeniu szerokiej kampanii, która nie tylko będzie budowała zasięg, ale pokaże markę Ritter Sport w niecodziennym ujęciu” – wyjaśnia Basia Szatanik, strateżka w agencji 19 Południk. I wygląda na to, że kampania to kolejny krok w strategii, która ma sprawić, że marka Ritter Sport stanie się więcej niż tylko producentem czekolady.

Czy Ritter Sport odmieni świat designu wnętrz? Nie wiadomo, ale na pewno odmienił sposób, w jaki patrzymy na czekoladę. A to już coś 🙂


  1. Coca-Cola i Highsnobiety szykują coś dla fashion freaków
  2. Lajkonik i altavia.kamikaze uruchamiają nostalgiczny powrót do dzieciństwa z nową kampanią
  3. Nowa kampania Dealz Radość nie do ukrycia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Znamy zwycięzców konkursu catchthemoment answear. Com

Znamy zwycięzców konkursu CatchTHEmoment Answear.com

Regina

Regina i Cut The Mustard zbijają high five na Tiktoku